آشنایی با شهید شهریار علی پور

شهید شهریار علی پور سال ۱۳۴۰ در روستای دولت آباد یاسوج دیده به جهان گشود و از آغاز سنین کودکی به همت پدر و مادر با مسائل اولیه اسلام آشنا شد. شهید علی پور به خاطر حس کنجکاوی عجیبی که داشت مورد علاقه و لطف دیگران بود و در سراسر دوران تحصیل از شاگردان ممتاز […]

یادواره شهدای ایل بهمئی برگزار می شود

فرماندار بهمئی گفت: یادواره شهدای ایل بزرگ بهمئی با حضور مسئولان کشوری در شهر لیکک مرکز این شهرستان برگزار می شود.

یادواره شهدای کارگر شهرستان بویراحمد برگزار شد

مراسم یادواره پنج شهید کارگر شهرستان بویراحمد در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

برگزاری سومین نمایشگاه اسناد و تصاویر دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

مدیر اسناد و مدارک دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سومین نمایشگاه اسناد و تصاویر دوران دفاع مقدس این استان در دهه فجر خبر داد.

نخستین یادواره شهدای کارگر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین یادواره ۳۲ شهید کارگر این استان در روز ۱۷ بهمن‌ماه خبر داد .

فرهنگ غنی شهادت، عامل حفظ آرمانهای انقلاب

تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه‌ای به آرمان‌های والای انقلاب وارد نخواهد شد.

برگزاری یادواره ۷۴ شهید دهستان دشمن‌زیاری

یادواره ۷۴ شهید والامقام دهستان «دشمن‌زیاری» از توابع شهرستان «کهگیلویه» امروز برگزار می‌شود.

کوتاهی در خدمت‌رسانی، خیانت به خون شهداست

امام جمعه کبگیان گفت: آگاه باشیم اگر در مسئولیت خدمترسانی خود کوتاهی کنیم به خون شهدا خیانت کرده‌ایم و در قیامت باید پاسخگو باشیم.

یادواره ۶۷ شهید بخش کبگیان برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد از برگزاری یادواره ۶۷ شهید والامقام بخش کبگیان از توابع شهرستان بویراحمد و سومین سالروز شهادت سردار شهید «ستار اورنگ» نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

ساماندهی۹۴ درصد گلزارهای شهدا در کهگیلویه و بویراحمد

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران خواستار به کارگیری فرزندان ایثارگران در مسئولیت‌ها شد و گفت: ۹۴ درصد گلزارهای شهدا در استان ساماندهی شدند.

سردار کهگیلویه و بویراحمد فرمانده نمونه جشنواره مالک اشتر شد + تصاویر

در نهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح سردار کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان فرمانده نمونه معاونت‌های مهندسی کل نیروهای مسلح معرفی شد.

نعمت ولایت، اتحاد و مردم‌داری رمز بقای نظام و انقلاب است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: نعمت ولایت، اتحاد و همدلی و مردم‌داری رمز بقا و تثبیت انقلاب ما و اعتلای نظام است .

احداث مجتمع فرهنگی چند منظوره کهگیلویه و بویراحمد در شلمچه

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استانداری از احداث مجتمع فرهنگی چندمنظوره ویژه استان در شلمچه حمایت می‌کند، گفت: دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی از جمله سپاه، آموزش و پرورش و ستاد عتبات عالیات تصمیم نهایی برای احداث این مجتمع را اتخاذ کنند.

لزوم همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تأمین اعتبار پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقد س کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نباید در مقابل تخصیص اعتبار به پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس مقاومت کند و باید مانند سایر استان‌ها پیش‌دستی کند تا شاهد افتتاح این پروژه مهم در استان باشیم.

ستار هدایتخواه: تشنگان قدرت و مقام در مسیر انقلاب نمی‌مانند

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس، با اشاره به ریزش‌های انقلاب، گفت: کسانی که تشنه قدرت و مقام‌اند نمی‌توانند با ولی فقیه همراه شوند.

تشییع پیکر شهید حادثه تروریستی چابهار در یاسوج (+تصاویر)

با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان استان پیکر شهید مدافع وطن، سروان داریوش رنجبر که در حادثه تورریستی چابهار به شهادت رسید از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان به سمت میدان هفتم تیر و سپس به سمت گلزار مطهر شهدای والامقام شهر یاسوج تشییع شد.

برگزاری مراسم یادواره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در شهرستان لنده

مراسم یادواره شهدای انقلاب اسلامی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در شهرک شهید رجایی شهرستان لنده برگزار شد.

نامگذاری خیابانی در باشت به نام شهید حادثه نفتکش سانچی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته به شهرداری و فرمانداری باشت دستور داده تا خیابانی را به نام شهید “ایوب مظفری آبده گاه” نامگذاری کنند.

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای کربلای ۵ در دهدشت

همزمان با سالروز شهادت ۱۰ شهید شهرستان کهگیلویه در عملیات غرورآفرین کربلای ۵ در سال ۶۵ مراسمی با حضور خانواده معظم شهدا ایثارگران و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر دهدشت برگزار شد.

امام جمعه یاسوج: توطئه های دشمن نقش برآب شد

امام جمعه یاسوج گفت: وحدت ،ایثارگری و ولایتمداری ملت ایران موجب خنثی شدن فتنه ای دیگر در کشور شد.

صفحه 1 از 3 ... 123