آغاز عملیات اجرایی ۱۰۲۵ طرح عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با سراسر کشور عملیات اجرایی یکهزار و ۲۵ طرح عمرانی زودبازده توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی وابسته به سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این استان آغاز شد.

عمل به اقتصاد مقاومتی موجب توسعه و اشتغال می‏‌شود

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمل به اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه وبویراحمد رونق تولید و ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری را به همراه دارد.

۱۳۰ طرح محرومیت زدایی در کهگیلویه وبویراحمد در دست اجراست

۱۳۰ طرح محرومیت زدایی توسط قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در دست اجرا است.

بومی سازی چهار هزار قطعه در صنعت نفت گچساران

مدیرعامل شرکت بهره برداری و نفت و گاز گچساران گفت: تاکنون چهار هزار قطعه مورد نیاز این صنعت از سوی متخصصان این شرکت بومی سازی شده است.

پنج طرح اشتغالزایی در باشت اجرا می شود

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج طرح تولیدی و اشتغالزایی شاخص با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان باشت اجرا می شود.

وعده شیرین استاندار به بیکاران کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پروژه آبیاری تحت فشار در ۱۹ هزار هکتار از اراضی استان خبر داد و گفت: ۱۱ هزار فرصت شغلی جدید با اجرای این پروژه ایجاد می‌شود.

تعطیلی ۱۱ پروژه اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی ۱۱ پروژه اقتصاد مقاومتی استان خبر داد.

خود کفایی شرکت نفت و گاز گچساران در ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اظهار داشت: این شرکت با ساخت بیش از دو هزار قطعه از لوازم فنی مورد نیاز خود، به خودکفایی در ساخت و تعمیر قطعات مورد نیاز صنعت نفت دست یافته است.

استاندار احمدی: اولویت من مبارزه با بیکاری است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سپس در جمع خبرنگاران گفت:رفع مشکلات واحدهای تولیدی در دستور کار است و اولویت من به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبارزه با بیکاری و جذب سرمایه‌گذار است.

کشف بیش از ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران در ۹ ماه گذشته

فرماندار گچساران در نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز این شهرستان اظهار داشت: در ۹ ماه گذشته بیش از ۴۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف و ضبط شده است.

اجرایی شدن ۹۰ طرح اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهار داشت: ۹۰طرح کوچک و بزرگ تولیدی اقتصادی در زمینه های مختلف از سال گذشته تاکنون در این شهرستان اجرایی شد.

ایجاد بسترهای اشتغال زایی در لنده با تکیه بر اقتصاد مقاومتی

بخشدار مرکزی لنده اظهار داشت: توجه به اقتصاد مقاومتی می‌تواند ما را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهد که در همین راستا حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی بوده و بستر لازم برای سرمایه‌گذاری را فراهم کرده است.

اشتغال زایی ۱۸ هزار نفر با اجرای ۵۳۳ طرح صنعتی استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:پیش‌بینی می‌شود با اجرای ۵۳۳ طرح صنعتی زمینه اشتغال ۱۸ هزار نفر فراهم شود.

همه ی بانک های استان ملزم به رعایت نرخ سود سپرده ها هستند

احدالله امیری در نشست شورای بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رعایت سود سپرده ها الزام قانونی است و همه بانکهای استان ملزم به رعایت این قانون هستند اما متاسفانه برخی بانکها کاملا رعایت کردند و برخی ها نیز کاملا رعایت نمی کنند.

کشف ماده جدید محققان ایرانی با استفاده از نانو ذرات

محققان کشور موفق شدند با استفاده از نانوذرات، پالادیوم کاتالیزوری برای صنایع پتروشیمی تولید کنند. این طرح با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو مسیر تجاری‌سازی را طی کرده‌ است.

تحقق اقتصاد مقاومتی با پرورش زنبور عسل توسط جوان دهدشتی/گزارش

کرامت پورنگ جوان بسیجی و کارآفرین روستای روشن آباد کهگیلویه است که به کار زنبورداری مشغول است و با دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی از بسیج سازندگی رونق بیشتری به کسب و کار خود داده است.

«اقتصاد مقاومتی» یک معلول هم استانی با تولید عسل+تصاویر

یاسوج ۲۴: اقتصاد مقاومتی عرصه مهمی از فعالیت های اقتصادی است که در آن با تکیه بر توان بومی و استفاده بهینه از امکانات موجود بتوانیم به رونق کسب و کار بپردازیم ، پرورش زنبور عسل  در استان کهگیلویه و بویراحمد از عرصه هایی است که افراد آموزش دیده و ماهر می توانند در آن با […]

معمای قفل شدگی پیشرفت مناطق محروم

یاسوج ۲۴// زمانی که اراده خود را برای پیشرفت یک دهستان یا شهرستان یا استان محروم جزم میکنید، تازه نارسایی‌ها و چالش‌های ساختاری ِ منطقه، هیکل زمخت خود را نشان تان می دهند. گاهی آنقدر پیچیده و درهم تنیده است که تصور میکنید بر این منطقه، قفل زنگ زده ای بسته شده؛ چرا که…

معرفی کتاب «اقتصاد مقاومتی؛ درآمدی بر مبانی، سیاست ها و برنامه عمل»

یاسوج// مرکز تحقیقات بسیج دنشگاه امام صادق (ع) در راستای مرجعیت علمی دانشگاه و تحول علوم انسانی اسلامی از اندیشه تا سبک زندگی مشغول به فعالیت پژوهشی عملیاتی است. حوزه این پژوهش ها با نگاه به نظام مسائل انقلاب اسلامی در صدد کشف پاسخ مناسب است…

جایگاه دانشگاه ها در اقتصاد مقاومتی چگونه است؟

یاسوج ۲۴// تعریف اقتصاد مقاومتی تا حال بلاشک به گوش همگان رسیده است. اقتصادی متکی محور. اقتصادی که بتواند با تکیه بر شاخص هایی همچنان استوار بماند و با هر بادی نلرزد. دانشگاه چطور می تواند این نقش را ایفا کند؟

صفحه 1 از 2 ... 12