یاسوج – ایرنا – مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بویراحمد شمار ایتام زیر پوشش کمیته امداد شهرستان را ۷۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: یک هزار و ۲۱۵ حامی حمایت از این تعداد یتیم را بر عهده دارند.

زریر انصاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سه ماه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال کمک نقدی از سوی حامیان به ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویراحمد پرداخت شد.

وی بیان کرد: حامیان طرح اکرام ایتام کشور در سال ۹۲ بیش از شش میلیارد ریال به ایتام شهرستان بویراحمد کمک نقدی کردند.

انصاری اظهار کرد: کمک های حامیان به ایتام شهرستان بویراحمد شامل نقدی و غیرنقدی، خرید لوازم ضروری منزل، مواد غذایی و هزینه ازدواج است.

وی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) بویراحمد به تنهایی قادر به رفع تمام نیازهای ایتام این شهرستان نیست و پاسخگویی به مطالبات آنان با مشارکت مردمی و حمایت خیرین امکان پذیر خواهد بود.

انصاری ابراز داشت: هدف اصلی اجرای طرح اکرام ایتام آن است که با کمک خیرین و حامیان نیکوکار نیازهای اساسی ایتام تامین شده و به توانمندی لازم برسند.

وی از ارایه خدمات درمانی ویژه به ۵۶ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بویراحمد خبر داد و افزود: این خدمات شامل پرداخت هزینه بستری، خدمات دندانپزشکی، عینک، خرید دارو و پرداخت فرانشیز است.

انصاری گفت: در دو ماه نخست امسال ۴۰ میلیون و ۵۹۸ هزار ریال خدمات ویژه درمانی برای ۵۶ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویراحمد پرداخت شده است.

وی بیان کرد: خدمات ویژه درمانی پس از بررسی وضعیت مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و بر اساس نیازهایشان در راستای رفع مشکلات درمانی آنان پرداخت می شود.

انصاری اظهار کرد: ۲۲ هزار نفر از جمعیت بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان است که در قالب ۹ هزار و ۴۳۲ خانوار از خدمات مختلف این نهاد حمایتی بهره مند می شوند.

وی عنوان کرد: یک هزار و ۶۸۰ دانش آموز و دو هزار دانشجو نیز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویراحمد هستند.

۷۵۳۵/۶۷۱

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
<a href="mailto:' newsroom@.ir

منبع : خبرگزاری ایرانا