در نشستی به همت کمیته امداد شهرستان چرام و با حضور امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان از ۳۱ نفر از دانش آموزان فنی وحرفه ای تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، در این نشست، امام جمعه چرام در سخنانی عنوان کرد : رسالت دانش آموزان امروزی فراتر از پرداختن به درس و مدرسه است بطوری که پیچیدگی مشکلات معیشتی امروز اقتض…

در نشستی به همت کمیته امداد شهرستان چرام و با حضور امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان از ۳۱ نفر از دانش آموزان فنی وحرفه ای تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، در این نشست، امام جمعه چرام در سخنانی عنوان کرد : رسالت دانش آموزان امروزی فراتر از پرداختن به درس و مدرسه است بطوری که پیچیدگی مشکلات معیشتی امروز اقتضاء می کند تا دانش آموزان همدوش با اولیاء و اعضای خانواده ی خود در گسترش فرهنگ کار وکار آفرینی حرکت نمایند.

حجه الاسلام جعفر طزری همچنین از نقش کمیته امداد امام (ره) و آموزش وپرورش در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر و تزریق فرهنگ کار در این اقشار تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام در این نشست، اظهارداشت: این نشست با هدف تجلیل از دانش آموزان فعال فنی وحرفه ای تحت حمایت و تقدیر از نقش آنان در ارتقاء فرهنگ کار و کار آفرینی در بین خانواده های تحت حمایت برگزار شده است.

علی حسن مظاهری توجه به سرمایه های انسانی را یکی از راهبرد های اصولی توسعه در هر کشوری دانست و افزود: توجه به آیتم های اشتغالزایی در خانواده ها باید مدنظر باشد و نقش دانش آموزان در این مورد بسیار اثربخش می باشد.

وی گفت با توجه به اینکه سیاست دولت مردان کوچک کردن دولت و نقش تصدی گری دولت است، اظهار کرد: نباید به فکر مشاغلی مانند پشت میز نشینی باشیم و باید در عرصه تولید وارد شویم که الحمداله این مهم برای دانش آموزان فنی وحرفه ای راحت تر است.

در پایان این نشست با اهداء هدایایی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال از ۳۱ دانش آموز فعال تجلیل بعمل آمد.

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب