امام جمعه باشت در واکنش به هتک حرمت‌های اخیر در دانشگاه یاسوج، به مسئولان این دانشگاه هشدار داد و گفت: این اتفاقاتی که در دانشگاه یاسوج رخ داده، برای ما قابل قبول نیست.

حجت الاسلام روز گذشته در خطبه های نماز جمعه باشت نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد و به مسئولان این دانشگاه هشدار داد.

وی پس از بیان آیات و روایاتی از قرآن و اهل بیت (ع) پیرامون آمیخته شدن حق و باطل توسط برخی از علمای اهل کتاب گفت: در قرآن کریم به صراحت بیان شده است که حق و باطل را با هم آمیخته نکنید؛ چرا که در آن زمان شناخت حق بر شما دشوار می‌شود و انسان را دچار تردید می‌سازد و ممکن است در این مسیر فرد راه اشتباه را برگزیند.

به حربه های دشمنان اسلام و ایجاد تشکیک در باورهای دینی مردم اشاره کرد و گفت: عده ای در داخل و خارج قصد دارند تا اعتقادات مردم را کم رنگ کرده و به ایجاد شک و تردید در جامعه بپردازند که لازم است مردم و مسئولان در این خصوص هشیار و بیدار باشند.

عبودی با اشاره به توهین اخیر یک نشریه دانشجویی به اسلام و شهید ضمن هشدار به مسئولان دانشگاه یاسوج گفت: توهین یک نشریه دانشگاهی و بی حرمتی به ارزش های اسلامی کار قبیحی است و این موضوع برای مردم ما به هیچ وجه پذیرفتنی و قابل قبول نیست.

لازم به ذکر است، چندی پیش در برنامه شب شعر انقلاب اسلامی در دانشگاه یاسوج به ارکان نظام توهین شد که با سکوت مسئولان این دانشگاه رو برو شد و زمینه را برای وقوع اتفاقات بعدی آماده کرد که پس از آن در یک نشریه دانشجویی به شهید نواب صفوی و اسلام انقلابی توهین و بی حرمتی صورت گرفت که با وجود تذکر رسانه ها و برخی از فعالین سیاسی استان، مسئولان این دانشگاه همچنان مهر سکوت را بر دهان خود زده اند و هیچ واکنشی نسبت به اتفاقات اخیر این دانشگاه از خود نشان ندادند.