حجت الاسلام سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در سفره خود به دیشموک اظهار داشت: در جهت حل مشکلات سکوت نخواهم کرد چرا که سکوت در جهت رفع معضلات عمومی مردم خیانت است.

یاسوج۲۴: حجت الاسلام سید شرف الدین ملک حسینی در استان و نماینده مردم در رهبری در سفری نیم روزه به بخش شهرستان کهگیلویه از نزدیک با و نیازهای آنها آشنا شد.

ملک حسنی در ابتدای سفر خود با حضور بر سر گلزار مطهر شهدای شهر ضمن غبارروبی و عطرافشانی به مقام شامخ شهدای شهر دیشموک ادای احترام کرد.

ملک حسینی در جوار گلزار شهدای شهر دیشموک اظهار کرد: مردم هیچ کشوری به حملات کشور خود  افتخار نکرده اند بلکه به دفاع از میهن افتخار می کنند.

وی این دفاع را مرهون دانست و افزود: آبروی ملت ایران هستند و ما باید این آبرو را با حرکت در مسیر آنان برای خودمان حفظ کنیم.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر دیشموک ضمن دیدار مردمی و همچنین دیدار با اعضای شورای شهر به سخنرانی پرداخت.

آیت الله ملک حسینی از پیگیری مشکلات مردم این منطقه خبر داد و ابراز داشت: با یاری خداوند و مسئولان در جهت رفع محرومیت تمام توان خود را بکار میگیریم.

وی عنوان کرد: در جهت حل مشکلات سکوت نخواهم کرد چرا که سکوت در جهت رفع معضلات عمومی مردم خیانت است./قدس آنلاین