جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج تا تجمع جلوی امور مالی این دانشگاه نسبت به مسدود کردن سامانه ثبت نام دانشجویان به خاطر بدهی مالی اعتراض و خواستار پیگیری این موضوع هستند.

یاسوج ۲۴: 

یکی از دانشجویان اظهار کرد : انتخاب واحد خود را انجام داده ایم و الان برای دریافت به سایت دانشگاه مراجعه کردیم و بسته شده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد یاسوج را به دلیل بدهی دانشجویان بسته اند، گفت: فردا ساعت هشت صبح امتحان داریم و به دلیل بسته بودن سامانه ثبت نام، دریافت پرینت کارت ورود به جلسه امکان پذیر نیست.  

 

در سایت دانشگاه آزاد یاسوج آمده است: دانشجویان عزیز: دریافت کارت ورد به جلسه امتحان با تسویه بدهی به امور مالی امکان پذیر می باشد .لطفا جهت پیشگیری از مشکلات سریعا اقدام نمایید.

این اعلام کرد: میزان بدهی دانشجویان به دانشگاه از ۱۷ هزار تومان، ۲۰۰ هزار تومان، یک میلیون تومان تا ۲ میلیون تومان است.

یکی دیگر از این دانشجویان نیز با اشاره به اینکه برخی دانشجویان به همراه پدر یا مادر خود به دانشگاه مراجعه کرده اند تا با وساطتت آنها بتواند کارت ورود به جلسه دریافت کند، گفت: دانشجویان به دلیل نداشتن نمی توانند شهریه خود را پرداخت کنند و مسئولان دانشگاه نیز سایت را می بندند و اعلام می کنند باید حتما تسویه کرده تا بتوانید کارت ورود به جلسه دریافت کنید.

یکی دیگر از این دانشجویان که غیر بومی و اهل اهواز است با بیان اینکه از ساعت ۱۰ صبح امروز تا الان( ۱۳:۴۵) در دانشگاه برای باز شدن سایت مراجعه  و حضور دارم گفت: با توجه به شرایط مالی دانشجویان برای برخی مشکلاتی به وجود آمده و نتوانسته اند بدهی خود را تسویه کنند و مسئولان  دانشگاه نباید به خاطر این موضوع سایت را ببندند تا دانشجویان نتوانند امتحان بدهند.

این دانشجویان دختر و پسر که تعداد آنها به ۶۰۰ نفر می رسد هم اینک مقابل امور مالی دانشگاه جمع شده و خواستار رسیدگی مسئولان دانشگاه به این موضوع هستند./صبح زاگرس