نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای قدرت دست به دامن منافقان می‌شوند و ادعا دارند برجام سایه جنگ را از سر ملت کم کردفگفت: سایه جنگ را مدافعان حرم برداشت.

یاسوج ۲۴: حجت‌‌الاسلام سید علی محمد شامگاه یکشنبه در جمع حامیان حجت‌الاسلام در با بیان اینکه رهبری بی‌بدیل و بنیانگذار انقلاب بر اساس آمادگی عمومی مردم انقلاب را به پیروزی رساند،اظهار داشت: امام و ملت با شعار «استقلال و آزادی» از سلطه ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و ۵۰۰ ساله خاندان پهلوی و استکبار رهایی یافتند.

نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینهایی که هرازگاهی دم از آزادی می‌زنند،برای آزادی ملت نیست بلکه یکسری ولنگاری، بی‌بندوباری وی ک نوع آزادی حیوانی را سر می‌دهند که هدف اصلی آنها برگرداندن سلطه استکبار است.

وی با بیان اینکه ملت ما آزادی را بیمه و بهینه کرد و درس آزادگی را به دنیا داده است،افزود: در ایام انتخابات عده‌ای از واژه آزادی برای جمع‌آوری آراء سوء استفاده می‌کنند.

بزرگواری تصریح کرد: این نوع شعارها برای مردم ما پذیرفته نیست آن چیزی که برای ما مهم است و باید با حضور مردم در صحنه و با تلاش،روشنگری و بیداری مردم به دست آوریم و نگذاریم خدشه‌دار شود امنیت ملی است.

این فعال فرهنگی با اشاره به ادعای برداشتن سایه جنگ از سر ملت با برجام،خاطرنشان کرد: این دروغگویانی که روبروی مردم در و غیر دینی مستقیم به مردم کذب می‌گویند اینقدر نمی‌فهمند که ملت گوش به فرمان رهبری است.

وی ادامه داد: ملت ما می‌فهمند عامل امنیت و عامل اینکه دشمنان نمی‌توانند جنگ دیگری بر ما تحمیل کنند حضور مردم در صحنه و  ولی فقیه آگاه و بصیر است.

بزرگواری تأکید کرد: ما به عنوان مطیعان رهبری و دوستداران امام و شهدا و مدافع ارزش‌های دینی می‌گوییم حضور مردم در صحنه‌های گوناگون اعم از راهپیمایی و انتخابات و حضور انسان‌های ایثارگر که حاضرند صدها کیلومتر از رمزها فاصله بگیرند امنیت ملت را تأمین کرده است.

این مبلغ دینی افزود: انهایی که سایه جنگ را برداشتند هستند نه این مذاکرات و دیدیم همان رزمندگان اسلام به اینها پیام می‌دهند که با مذاکرات نمی‌توانید نمی‌توانید امنیت تأمین کنید.

بزرگواری تصریح کرد: انچه برای ملت مهم است و باید حواسمان جمع باشد خنثی نمودن توطئه دشمنان و توجه به مقوله امنیت است که اگر در ساختار امنیتی ما رسوخ کردند جنگ بر ما تحمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه سلطه‌گران برای برگشت خود همواره در فکر توطئه هستند و دست بردار نبودند،خاطرنشان کرد: برای بر هم زدن امنیت ما بارها دست به توطئه زدند اما ملت ما این توطئه‌ها را خنثی کرده است.

بزرگواری با اشاره به نمونه‌هایی از بر هم زدن گسیل‌های امنیتی در مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری و صحبت از فرماندار زن سنی مذهب تصریح کرد: اینکه رهبری در سخنانی نسبت به این موضوع هشدار داشتند و فرمودند امنیت جامعه را کاندیداها بر هم نزنند معلوم است منظور چه کاندیدایی بود.

وی با بیان اینکه برای چهار رأی،برای نام،برای میز ریاست و قدرت دست به دامن منافقان شدند،گفت: در لباس دینی با دروغگویی به مردم و با هوچی‌گری مقابل نظام ایستادند.

بزرگواری افزود: در حالی از ۳۸ سال زندانی و گرفتاری در مملکت حرف می‌زنند که هشت سال از این مدت میرحسین موسوی،هشت سال مرحوم هاشمی،هشت سال خاتمی،دو سال بنی‌صدر و چهار سال این آقا بر مسند قدرت بودند و مجلس هم دست اینها بود،همه باید مانند بنی‌صدر به زباله‌دان تاریخ بروند.

وی تأکید کرد: رئیس جمهور فعلی از سال ۶۸ تاکنون در رأسی بوده سابقه صحبت‌های روحانی را باید دید و قضاوت کرد که جز تناقض‌گویی نیست.

بزرگواری با بیان اینکه انگیزه دینی ما را به تبلیغ برای بیداری مردم و انتخاب اصلح می‌کشاند گفت: حتی اگر انتخابات به دور دوم هم کشانده شود نمی‌گذاریم این دولت تداوم پیدا کند./فارس