استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مطالعات دقیق و مستند بهترین گزینه برای اجرای پروژه فاضلاب شهر سی سخت با در نظر گرفتن چشم انداز آینده آن، انتخاب شود.


استاندار گفت: با مطالعات دقیق و مستند بهترین گزینه برای اجرای پروژه فاضلاب شهر سی سخت با در نظر گرفتن چشم انداز آینده آن، انتخاب شود.

دکترسید موسی خادمی با بیان این مطلب درنشست بررسی اجرای سیستم فاضلاب و تصفیه خانه شهر سی سخت، افزود: گزینه مناسب در راستای اجرای سیستم فاضلاب شهر سی سخت با توجه به توریستی بودن این شهر، با دقت بالا مورد توجه قرار گیرد و دغدغه های مردم از نظر شرایط نا مطبوع و آلایندگی طرح، آلایندگی طرح های زیر دستی پرورش ماهی، آب شرب روستاهای زیردست، مکان تصفیه خانه و آینده جمعیتی این شهر مد نظر قرار گیرد.

وی، با تأکید بر وقوف کامل مشاور طرح فاضلاب شهر سی سخت بر اطلاعات مورد نیاز، اظهار داشت: در صورتی که گزینه مورد نظر، راه حل نهایی احداث فاضلاب در این شهر است طرح نهایی با همکاری دستگاه های اجرایی به نحوی اجرا شود که با رعایت جمیع شرایط و دغدغه های مردم،کسی متضرر نشود.

خادمی با بیان اینکه، تا نهایی شدن گزینه مورد نظر، اقدامات مربوط به اخذ مجوز توسط دستگاه های مربوطه صورت گیرد، گفت: شرکت آب و فاضلات همچنین اقدامات مربوط به تأمین سرمایه گذار برای این طرح را صورت دهد.

گفتنی است در این نشست، مشاور پروژه سیستم فاضلاب و تصفیه خانه، سه گزینه مطالعه شده را ارایه داد که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندار دنا مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت پیشنهاد اول این شرکت برای انجام مطالعات بیشتر و اجرا در صورت تأیید نهایی، مورد قبول قرار گرفت.

محمدیان /۴۲


منبع : سایت