یاسوج – ایرنا – مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج مرکز این استان ۱۰ تیر ۹۳ میزبان اعضای کمیته تجهیز مکان های ورزشی وزارت ورزش و جوانان است.

جهانبخش ایزدپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر اقدامی مفید و موثر برای توسعه هر چه بیشتر ورزش خواهد بود.

وی بیان کرد: دیدگاه رضایتمند و مطلوبی از اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در وزارت ورزش و جوانان شکل گرفته و این امر مهم نتیجه همدلی ایجاد شده در ورزش استان است.

ایزدپور اظهار کرد: ارتباط مسوولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با متولیان امر در وزارتخانه و ارایه گزارش مستمر از سوی واحدهای مختلف این اداره کل لازمه پیشرفت ورزش استان بوده و امید است این موضوع به طور جدی انجام شود.

وی عنوان کرد: با تغییر مدیریت ها در اداره های ورزش و جوانان شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد باید در راستای ایجاد تحول و توسعه ورزش باشد.

ایزدپور ابراز داشت: مدیران اجرایی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد باید در زمینه تعامل و تقویت رشته های مختلف ورزشی تلاش ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی دریافت ۱۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برای اداره های ورزش و جوانان شهرستان های باشت و گچساران را اقدامی مهم و ارزنده در ورزش استان دانست.

ایزدپور یکی از مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری را تعامل با خیرین به منظور تشکیل مجمع خیرین ورزشی در این استان اعلام کرد.

وی افزود: ارتباطات مطلوبی در این راستا انجام شده و امید است با حمایت های خیرین ورزشی بتوان مشکلات مالی ورزش کهگیلویه و بویراحمد را تا حد قابل توجهی برطرف کرد.

۷۵۳۵/۶۷۱

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
<a href="mailto:' newsroom@.ir

منبع : خبرگزاری ایرانا