به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گلزار شهدای باشت غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا با حضور فرمانده سپاه ناحیه باشت، امام جمعه موقت، جمعی از مسئولان، بسیجیان و جمعی از مردم شهیدپرور باشت برگزار شد.

امام جمعه موقت باشت در این مراسم راه و مسیر شهدا را راه سرافرازی و عزت دانست و اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی ایران پیرو شهدای کربلا هستند و مسیر این شهدا همان مسیر حسینی است که در کربلا بنیان شد.

سیدحبیب بلادی تصریح کرد: برافراشته شدن دوباره پرچم اسلام در جهان از اهداف والای شهدا بوده و هم‌اکنون بر ماست که در حفظ آرمان‌ها و اهداف آنان قدم برداریم که مبادا شرمنده خون شهدا شویم.

فرمانده سپاه ناحیه باشت اظهار کرد: مراسم غبار‌روبی شهدا که به عنوان یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در دستور کار قرار داشته با هدف تجدید بیعت با شهدای انقلاب و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهدای گرانقدر در نخستین روز از هفته بسیج برگزار شد.

بهروز قلی‌زاده با بیان اینکه بسیجیان که سربازان واقعی ولی‌فقیه در این مرز و بوم هستند با حضور خود در کنار مرقد مطهر شهدا  نشان می‌دهند که همواره در مسیر حسینی قدم خواهند برداشت و در جهت حفظ آرمان‌های انقلاب و پاسداری از خون شهدا لحظه‌ای از این راه چشم برنخواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به عظمت گلزار مطهر شهدا افزود: گلزار مطهر شهدا دفترچه فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی است که باید آن‌گونه که شایسته است حضور خود را در این فضای معنوی و در راستای تجدید میثاق با شهدا، جانبازان و ایثارگران بیشتر کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: میزبانان امروز ما بسیجیان و سربازان از جان گذشته‌ای هستند که با دلاوری‌ها و رشادت‌های خود مردان تاریخ شکوهمند ایران اسلامی را زنده نگه داشته‌اند.

وی افزود: ملت ایران سراسر سرباز آماده به خدمت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و در جهت حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی از هیچ کوشش و ازخودگذشتگی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۷/غ۳۰

منبع : خبرگزاری فارس