مسئولان ناوگان عمومی حمل و نقل لنده طی نامه‌ای به فرمانداری شهرستان از وجود مسافربرهای شخصی در ناوگان حمل و نقل این شهرستان گلایه و خواستار جلوگیری از آن شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، مسئولان ناوگان عمومی شهرستان لنده با ارائه نامه‌ای به فرمانداری لنده از حضور ۱۴ مسافربر شخصی در خط حمل و نقل بین شهری گلایه کردند.

در این نامه‌ آمده است: ۴۶ خودروی سواری پژو ویژه (زرد رنگ) در ناوگان عمومی حمل و نقل شهرستان مشغول به جابه‌جایی مسافر از لنده به دهدشت و بالعکس هستند که ماهانه و سالانه عوارض خود را پرداخت و زیر نظر اتحادیه حمل و نقل کار می‌کنند.

آنها با اشاره به تعدد خودروهای مسافربری یادآور شدند: ۴۶ خودروی سواری ویژه در حمل و نقل بین شهری لنده به دهدشت و بالعکس با توجه به حجم کم مسافر زیاد بوده و هم اکنون تعدادی خودروی سواری شخصی که تعداد‌ آنها به ۱۴ می‌رسد در این مسیر اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کنند و برای خودروهای عمومی مشکلاتی را به وجود آورده‌اند.

همچنین آنهادر ادامه از مسئولان راهنمایی و رانندگی خواستند همان‌گونه که با نداشتن برگه صورت‌ حساب و یا دفترچه با خودروهای عمومی برخورد می‌کنند تدابیری بیندیشند تا هر چه سریع‌تر خودروهای سواری شخصی از ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان حذف شوند.

در این نامه به عواقب حضور مسافربرهای شخصی در حمل و نقل عمومی اشاره شده و یاد‌آور شدند: مسافربرهای شخصی علاوه بر ضررهایی که به حمل و نقل عمومی وارد می‌کنند در صورت هر گونه حادثه خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به مردم وارد می‌سازند که هیچ‌ کس جواب‌گوی آن نخواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۳/ن

منبع : خبرگزاری فارس