استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: تا هنگامی که گرفتار حرف‌های بی‌معنی و بی‌ربط هستیم در این استان روی پیشرفت را نخواهیم دید.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز در نشستی با عنوان روز پیوند حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج اظهار کرد: درد استان ما بیان برخی از حرف‌ها نیست.

وی افزود: این‌گونه حرف‌ها را تنها افرادی بیان می‌کنند که منافعی در آن دارند و نباید اجازه دهیم که این افراد برای منافع خود فضا را به گونه‌ای دیگر جلوه دهند.

خادمی ادامه داد: اگر بخواهیم چنین حرف‌هایی را بیان کنیم دیگر انگیزه‌ای برای ما باقی نمی‌ماند که به محیط‌های دانشگاهی بیاییم.

وی گفت: این که افراد حرف متناقض می‌زنند به ضرر استان است و ممکن است کشور ظرفیت بیان این‌گونه حرف‌ها را داشته باشد ولی استان ما با همه محرومیتی که دارد دارای این ظرفیت نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به مناسبت روز ۲۷ آذر روز پیوند حوزه و دانشگاه افزود: از شما می‌خواهم که استان را وارد بازی‌های بی‌معنی و بی‌ربط نکنید.

وی با بیان دردهای مردم استان و با ذکر این سخن که مردم استان اکنون به شغل و دکتر و درمانگاه و کارخانه و مجتمع تولیدی نیاز دارند، تصریح کرد: این که هر حرفی بزنیم و در سخن خود به افراد و نهادهای مقدس توهین کنیم درست نیست.

خادمی با بیان این‌که به جای این‌گونه حرف‌ها اولویت را روی حرف‌های دیگر بگذاریم، تصریح کرد: حرف‌هایی که در استان ما زده می‌شود گاهاً افراطی‌تر از سطوح ملی است و بی‌خود و بی‌جهت به جان هم می‌افتیم.

این مسئول ارشد اجرایی گفت: کسانی هستند که از دعواهای ما سوء استفاده می‌کنند و در این حرف‌ها منافعی دارند که باید سعی کنیم گرفتار دام آن‌ها نشویم.

وی این افراد را دردی برای استان دانست و خاطرنشان کرد: این‌ها استان را هر روز یک گام به عقب می‌رانند و باید مواظب باشیم که بلندگوی این‌گونه افراد نشویم.

انتهای پیام/۲۵۷۱/غ۳۰

منبع : خبرگزاری فارس