نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان از شاخص‌های توسعه برخوردار نبوده و باید فکری به حال این توسعه نیافتگی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در همایش استانداران ادوار اظهار کرد: استانداران ادوار را به مصابه فرزندان مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی می‌دانم که در این خدمت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با ابراز خرسندی از حضور استانداران ادوار حاضر در جلسه اذعان کرد: شما خدمت‌گزاران به کنار مردمی آمدند و از کنار کسانی رفتید که در عین حالی که مشکلات را رصد می‌کردند و به استانی قدم گذاشتید که از فقر تاریخی رنج می‌برد.

آیت‌الله ملک‌حسینی با تاکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد از رنج تاریخی رنج می‌برد که سرشار از منابع و استعدادهای زیادی است، گفت: تلاش و کوشش بدون تردید موثر خواهد بود و این هم‌اندیشی استانداران ادوار، نمایندگان مجلس و استاندار وقت می‌تواند در ارائه راهکار توسعه و برون رفت استان از عدم توسعه موثر باشد.

این مسئول با تاکید بر اینکه برنامه‌های خوبی از هم‌اندیشی استانداران ادوار کهگیلویه و بویراحمد بیان شد، تصریح کرد: امیدواریم برنامه‌ها تبدیل به عزم و عمل شود و آینده‌ای که آرزو داریم محقق شود.

وی اذعان کرد: با توجه به انبوه مشکلات، نابسامانی‌ها، کاستی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تلاش بیشتر و استفاده از تجربه استانداران ادوار گذشته است که بدون شک موثر و مثمر ثمر خواهد بود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان با تاکید بر اینکه استان در عین خدمت‌های گذشته از شاخص‌های توسعه لازم برخوردار نبوده، گفت: استاندار امروز استان باید دست طلب به سوی اندیشه‌های استانداران ادوار دراز کند.

آیت‌الله ملک‌حسینی اذعان کرد: بدون شک استانداران ادوار که با جای جای این استان آشنا هستند و قدم گذاشتند پاسخی ملموس و در خور شان استان خواهند داشت.

این مسئول بیان کرد: انقلاب به استان جفا نکرد بسیاری از اعتبارات به کهگیلویه و بویراحمد سرازیر شد و گاهی تعارضات، سیاسی بودن‌ها، نزاع‌ها و … اجازه نداد که استانداران به اهداف بلند خود برسند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از استانداران ادوار استان خواست که استان را استان خود بدانند و از هیچ کمکی در راستای توسعه استان دریغ نکنند، ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوب لیاقت بیش‌ از آن چیزی را دارد که امروزه شاهد آن هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۱۱/ق۳۰

منبع : فارس نیوز