معاونت عمرانی استانداری گفت: برای ما باعث افتخار است که در خدمات دهی کمیته امداد به نیازمندان نقشی داشته و بتوانیم به محرومان جامعه خدمت کنیم.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، مدیرکل کمیته امداد استان در نشست با سرپرست معاونت عمرانی استانداری با ارائه گزارشی از برنامه های کمیته امداد در راستای خدمات عمرانی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت گفت: احداث و ای…

معاونت عمرانی استانداری گفت: برای ما باعث افتخار است که در خدمات دهی کمیته امداد به نیازمندان نقشی داشته و بتوانیم به محرومان جامعه خدمت کنیم.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، مدیرکل کمیته امداد استان در نشست با سرپرست معاونت عمرانی استانداری با ارائه گزارشی از برنامه های کمیته امداد در راستای خدمات عمرانی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت گفت: احداث و ایجاد مسکن و سرپناهی امن برای مددجویان یکی از مهمترین برنامه های کاری کمیته امداد می باشد.

عبدالمجید فرهادی اظهار داشت: تعمیرات کلی و جزئی، احداث مسکن از طریق تسهیلات طرح بهسازی مسکن و سایر موارد از خدمات ارزنده کمیته امداد در زمینه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت می باشد.

فرهادی به معرفی ۴۰۰ نفر از مددجویان به بنیادمسکن برای استفاده از ساخت تسهیلات مسکن اشاره کرد و

بیان داشت: تلاش ما این است که در راستای عمل به تعهدات خود و با همکاری و تعامل سایر دستگاههای ذیربط بتوانیم بار مشکلات مددجویان را کاهش داده و گوشه ای از مشکلات اساسی آنها را حل نماییم.

وی خواهان همکاری در تکمیل فازهای در حال احداث اردوگاه فرهنگی تربیتی کمیته امداد و همچنین تعامل بیشتر در خصوص عملیات عمرانی بین کمیته امداد و استانداری شد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری گفت: کمیته امداد پناهگاه انسانهای زیادی بوده که توانسته اند به زندگی ادامه داده و به جایگاههای رفیع در جامعه برسند.

پژمان نیک اقبال با تقدیر و تشکر از کمیته امداد و زحمات امدادگران این نهاد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان، گفت: برای ما باعث افتخار است که در خدمات دهی کمیته امداد به نیازمندان نقشی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در حال بررسی راهکارهای مناسب برای کمک به مجموعه های فرهنگی هستیم و امید است بتوانیم در این راه کارهای موثری صورت دهیم.

نیک اقبال تصریح کرد: از دستگاههای اجرایی که توان همکاری با کمیته امداد را دارند می خواهیم که در این خصوص همکاری مضاعف داشته باشند.

وی بیان داشت: به جهت اهمیت کار در کمیته امداد، معاونت عمرانی استانداری آمادگی همکاری همه جانبه و در جاهای مورد نیاز را با این نهاد مقدس دارد.

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب