گزارش تصویری

گزارش تصویری

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مسئولان فکر کنند و کمیته امداد را کمک نموده و بستر لازم را جهت ایجاد اشتغال و خودکفایی مردم با همکاری همدیگر فراهم نمایند.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی در نشست شورای اداری شهرستان لنده که پس از دو روز با حضور جمعی از مدیران بازدید از روستاهای شهرستان انجام گرفت، اظهار داشت: عبودیت و تعامل اجتماعی مقدمه حضور آگاهانه مردم در میادین مختلف و از جمله آباد شدن شهرها و روستاها است.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند کمیته امداد در حمایت از محرومان و نیازمندان، اظهار داشت: مردم استان قدردان خدمات کمیته امداد هستند چرا که هدف مقدس و والای خروج از فقر را سر لوحه کاری خود قرار داده است.

آیت الله ملک حسینی یادآور شد: تلاش مسئولان کمیته امداد برای اشتغال و کار آفرینی و خودکفایی مهم‌ترین محورهایی است که این نهاد مقدس به درستی تشخیص داده و اقدامات جدی در این زمینه انجام داده‌اند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان تصریح کرد: درصد رضایتمندی مردم از کمیته امداد در اکثر نقاط استان بسیار خوب است و اجرای طرح های اشتغال توسط این نهاد باعث رفع مشکلات بسیاری گردیده است.

آیت الله ملک حسینی همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها با کمیته امداد را در جهت محرومیت زدایی خواستار شد و گفت: همه نهادها و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی باید با انسجام و وحدت و همکاری مسیر خودکفایی و اشتغال و بستر لازم جهت اشتغال زایی را در جامعه فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کمیته امداد در راستای اشتغال مددجویان وظیفه خود را به خوبی انجام داده است و لازم است که سایر نهادها و دستگاهها در این خصوص این نهاد مقدس را یاری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید برای رفع محرومیت و بالا بردن سطح رفاه عمومی مردم در هر نقطه از استان تلاش نموده و با هر توانی که دارند در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند.

عبدالمجید فرهادی مدیرکل کمیته امداد استان نیز در حاشیه این نشست خواستار همکاری و همراهی همه ادارات ذیربط در خدمت رسانی مطلوب تر و بهتر به نیازمندان و فراهم نمودن زمینه های اشتغال پایدار آنان شد.

 

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب