مدیر کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان باشت از جذب حامی برای صد نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، حبیب اله باقرپور با بیان اینکه حمایت از محرومین و ایتام از توفیقات الهی است، گفت: در راستای اجرای طرح اکرام ایتام، حامیان نیکوکار با اقدامی خداپسندانه سرپرستی یک یا چند یتیم تحت حمایت کمیته امداد را عهده …

مدیر کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان باشت از جذب حامی برای صد نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، حبیب اله باقرپور با بیان اینکه حمایت از محرومین و ایتام از توفیقات الهی است، گفت: در راستای اجرای طرح اکرام ایتام، حامیان نیکوکار با اقدامی خداپسندانه سرپرستی یک یا چند یتیم تحت حمایت کمیته امداد را عهده دار می شوند.

وی اظهار داشت: در همین راستا و به میمینت عید غدیرخم با همکاری و همراهی نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، تعداد ۱۰۰ نفر از ایتام تحت حمایت این نهاد حامی دار شدند.

باقرپور ضمن قدردانی و تجلیل از حامیان نیکوکار و مردم خیر شهرستان در حمایت از نیازمندان و بویژه ایتام، طرح اکرام ایتام را از بهترین طرح های این نهاد در راستای رسیدگی ویژه به ایتام عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۳۱۰ حامی خیر و نیکوکار حمایت مادی و معنوی ۲۵۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد باشت را برعهده دارند.

وی افزود: هم اکنون ۶۰ یتیم تحت حمایت بدون حامی در شهرستان داریم، که منتظر حضور سبز حامیان می باشند.

مدیرکمیته امداد شهرستان باشت خاطرنشان کرد: در هفت ماهه گذشته سال جاری حامیان ایتام بیش از ۷۹۹ میلیون ریال به ایتام تحت حمایت کمک نموده اند.

باقرپور تصریح کرد: از مردم خیر و خداجوی شهرستان در راستای کمک به نیازمندان و بخصوص حمایت از ایتام بی سرپرست دعوت بعمل می آوریم.

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب