مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از اهداء جهیزیه به ۳۵نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عنایت رحیمی نیا گفت: در آیینی که به مناسبت اول ذیحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) در سالن نمازخانه این نهاد و با حضور ۳۵نوعروس تحت حمایت و مربیان دینی برگ…

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از اهداء جهیزیه به ۳۵نوعروس تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عنایت رحیمی نیا گفت: در آیینی که به مناسبت اول ذیحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) در سالن نمازخانه این نهاد و با حضور ۳۵نوعروس تحت حمایت و مربیان دینی برگزار شد، روش های زندگی بهتر و الگو گرفتن از زندگی معصومین در آغاز زندگی مشترک توسط مربیان دینی جهت زوج های جوان تشریح شد.

وی با بیان این موضوع که سرمشق قرار دادن زندگی ائمه در تمام شئونات زندگی باعث آرامش و لذت بردن از زندگی خواهد شد، اظهار داشت: تأمین جهیزیه نوعروسان یکی از برنامه های اصولی کمیته امداد است که به خاطر کمک به خانواده های مددجویان جهت رفع قسمتی از مشکلات مالی ازدواج فرزندانشان انجام می گیرد.

رحیمی نیا بیان داشت : به همین مناسبت به ۳۵نفر از نوعروسان تحت حمایت که در دوره های آموزش شرکت نمودند، کمک هزینه تأمین جهیزیه اهدا شد.

وی اعتبار تعلق گرفته به این نوعروسان را ۳۵۰میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: به منظور تحکیم در بنیان خانواده و سلامت زوجین، شرکت در کلاس های مشاوره و آموزش، انجام آزمایشات ژنتیک و مواد مخدر امری ضروری است و این مهم با جدیت انجام خواهد پذیرفت.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه افزود: اهداء کمک هزینه تأمین جهیزیه پس از شرکت های در دوره های آموزشی و مشاوره صورت می گیرد.

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب