مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: اعتمادسازی و توسعه مشارکتهای مردمی از مهمترین برنامه های این نهاد و وظیفه همه امدادگران است.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عبدالمجید فرهادی در نشست با حوزه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان و جمعی از مدیران و معاونین مشارکتهای مردمی شهرستانها، گفت: کمیته امداد به منظور یاری رساندن به اقشار محروم و نیازمند ج…

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: اعتمادسازی و توسعه مشارکتهای مردمی از مهمترین برنامه های این نهاد و وظیفه همه امدادگران است.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عبدالمجید فرهادی در نشست با حوزه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان و جمعی از مدیران و معاونین مشارکتهای مردمی شهرستانها، گفت: کمیته امداد به منظور یاری رساندن به اقشار محروم و نیازمند جامعه و کمک به بهبود وضعیت زندگی نیازمندان همواره تلاش می کند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه مشارکت های مردمی در کمک به نیازمندان، اظهار داشت: با برنامه ریزی اصولی و صحیح و تبلیغات گسترده می توانیم زمینه اعتمادسازی و جلب و توسعه مشارکت های عمومی را فراهم نماییم.

فرهادی اظهار داشت: اعتمادسازی و جلب مشارکت‌های مردمی یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد است که با هدف ترویج فرهنگ انفاق و سنت‌های حسنه و با بهره‌مندی از توانایی‌ها و منابع مردمی در راستای مبارزه با فقر و محرومیت عملی می شود.

وی با اشاره به اینکه بحث کمک به جلب و توسعه مشارکت های مردمی وظیفه همه امدادگران است، گفت: باید فرهنگ سازی لازم در زمینه طرح های مختلف مشارکتی بخصوص در بعد زکات به جد پیگیری و زمینه سازی شود و همه امدادگران با تمام توان و ظرفیت ها وارد شده و در همه حوزه ها تلاش مضاعف نماییم.

فرهادی خواستار تعاملات درون و برون سازمانی جهت پیشبرد اهداف کمیته امداد شد و بیان داشت: تلاش کنیم فرصتی فراهم شود تا از نیروی انسانی موجود حداکثر استفاده بعمل آید و همه با تعامل و همکاری با هم نیازهای محرومین را برطرف نماییم.

در این نشست معاون و روسای ادارات مشارکتهای مردمی به بحث و تبادل نظر درخصوص بهبود روند کارها و فراهم شدن زمینه جذب مشارکتهای مردمی پرداختند و مواردی به تصویب رسید.

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب