مدیرکل کمیته امداد استان از برگزاری جشن عاطفه ها در سال جاری با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عبدالمجید فرهادی در نشست شورای مدیران که به مناسبت برگزاری جشن عاطفه ها برگزارشد، گفت: جشن عاطفه ها مطابق هر ساله و هم…

مدیرکل کمیته امداد استان از برگزاری جشن عاطفه ها در سال جاری با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عبدالمجید فرهادی در نشست شورای مدیران که به مناسبت برگزاری جشن عاطفه ها برگزارشد، گفت: جشن عاطفه ها مطابق هر ساله و همزمان با بازگشایی مدارس با هدف جلب و جذب مشارکت های مردمی برای کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.

وی اظهار داشت: جشن عاطفه های سال جاری با شعار (مهر در انتظار مهر حماسی) و با مشارکت کمیته امداد، سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش، صدا و سیما و همکاری بسیج برگزار می شود.

فرهادی یکی از مهمترین اهداف برگزاری این جشن در مدارس را، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ انفاق و احسان عنوان کرد و گفت: جشن عاطفه ها در روز چهارشنبه ۱۰ مهرماه در تمام آموزشگاههای استان برگزار و در این راستا هدایا و کمک های دانش آموزان در این روز جمع آوری شده و به دانش آموزان نیازمند همان مدارس اهدا می شود.

وی اظهار داشت: جشن عاطفه ها روز یازدهم مهرماه در پایگاههای کمیته امداد در سطح استان و روز دوازدهم مهر در میعادگاههای نمازجمعه سراسر استان ادامه می یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه مهمترین هدف از برگزاری این جشن کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند است، تأکید کرد: اجناس، هدایای و کمک های جمع آوری شده از محل جشن عاطفه ها مدارس برای دانش آموزان نیازمند همان مدارس است و به تشخیص مدیران مدارس به افراد تحویل داده می شود.

وی خواستار همکاری همه جانبه سازمانهای عضو برای برگزاری هرچه بهتر این جشن شد و گفت: از صدا و سیما می خواهیم زمینه ای فراهم کند تا تابلوها و بنرهای تبلیغاتی جشن عاطفه ها در برنامه های زنده تلویزیونی به نمایش عموم گذاشته شود و تبلیغ لازم در این خصوص انجام شود.

فرهادی افزود: همچنین خواهان برگزاری میزگردی از طرف صدا و سیما هستیم تا در این میزگرد فرصتی برای کمیته امداد و آموزش و پرورش فراهم شود تا نیاز و مشکلات نیازمندان را به مردم اطلاع رسانی نمایند. 

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب