مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی از بهرمندی ۴۱۰خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از خدمات بیمه تامین اجتماعی ویژه مددجویان تحت پوشش خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، محمد محمدی اظهار داشت: در دو ماهه چهارم سال …

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی از بهرمندی ۴۱۰خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از خدمات بیمه تامین اجتماعی ویژه مددجویان تحت پوشش خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، محمد محمدی اظهار داشت: در دو ماهه چهارم سال جاری مبلغ یک میلیارد و ۳۹میلیون و ۷۷۹ هزار به جهت بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

وی اظهار داشت: این مبلغ برای بهره مندی ۴۱۰خانوار تحت حمایت با جمعیت یک هزار و ۷۴۰ نفر از خدمات بیمه اجتماعی می باشد.

محمدی تصریح کرد: از این تعداد ۶۸ خانوار زنان بی سرپرست شهری و ۳۴۲ خانوار مجریان طرح های اشتغال زایی می باشند.

وی خاطرنشان کرد: افراد بهره مند شده از بیمه اجتماعی از خدماتی همچون بیمه عمر و بازنشستگی، فوت، از کار اقتادگی و دفترچه درمانی استفاده می کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بهمئی همچنین از پرداخت مبلغ ۳۴۰میلیون ریال در قالب کمک هزینه تغذیه به کودکان زیر شش سال مبتلا به سوء تغذیه در شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۱۷۰ کودک شناسایی و کمک هزینه تغذیه در قالب سبدهای غذایی به آنها پرداخت شد.

وی با بیان اینکه سرانه پرداختی به هر کودک ۵۰۰ هزار ریال است، اظهار کرد: سبدهای غذایی اهدایی به کودکان شامل مواد غذایی از قبیل ماکارونی، شکر، پنیر، تخم مرغ، عدس، لپه و دیگر موادغذایی می باشد.

محمدی تصریح کرد: شاخص های رشد در کودکان تحت حمایت این طرح به صورت مستمر سنجیده شده و کودکان پس از بهبودی از چرخه حمایت خارج و کودکان دیگر جایگزین آنها می شوند.

 

منبع : کمیته امداد امام خمینی استان ک-و-ب