رئیس کمیته امداد باشت از کمک ۲۳۰ میلیون ریالی باشتی‌ها در جشن عاطفه‌ها خبر داد.

حبیب‌الله باقرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: امسال مردم باشت حضور خوب و ارزنده‌ای در جشن عاطفه‌ها داشتند؛ با وجود کوچک بودن شهرستان و همچنین برخی محرومیت‌ها، مردم و خیران باشتی همواره حضوری خوب و ارزنده در کارهای خیر داشته‌اند.

وی تصریح کرد:  از این میزان کمک‌ها ۱۱۱ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال به صورت نقدی و مابقی غیرنقدی بوده است که این حضور مردمی جای تقدیر دارد.

رئیس کمیته امداد باشت بیان کرد: ۱۲ پایگاه ثابت و سیار نیز کار جمع‌آوری کمک‌های مردم این شهرستان در جشن عاطفه‌های امسال را بر عهده داشتند.

باقرپور با اشاره به اینکه ۲۵ پایگاه در مدارس روستایی و شهری باشت کار جمع‌آوری کمک‌های جشن عاطفه‌ها امسال را به عهده گرفت، افزود: بخش عمده کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی دانش‌آموزان صورت گرفت.

وی اضافه کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده این جشن در کمترین زمان ممکن براساس اولویت‌بندی صورت گرفته بین خانواده‌های زیر پوشش و نیازمندان شناسایی شده شهرستان توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد باشت با اشاره به اینکه ۳۰۰ دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی زیرپوشش این نهاد حمایتی است، تأکید کرد: ۱۹۸ نفر از این دانش‌آموزان یتیم و بدون سرپرست هستند.

باقرپور با بیان اینکه رسالت مهم کمیته امداد علاوه بر تأمین بخشی از نیازمندی‌های جامعه هدف کمک به رشد فرزندان مددجو و مستضعف، اما مستعد جامعه است، عنوان کرد: بسیاری از فرزندان محروم استان و این شهرستان توسط کمیته امداد و کمک‌های این نهاد حمایتی به رتبه‌های خوب دست یافته‌اند.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه فرهنگی همه‌گونه کمک و حمایت خود را از این قشر ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۷/ذ۲۰

منبع : خبرگزاری فارس