رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۰۰ تن کالای با ارزش ریالی ۴ میلیارد ریال که به صورت غیر قانونی و خارج از شبکه عرضه شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی طرح تشدید نظارت و بازرسی طی سه ماه گذشته و با همکاری دستگاه‌های امنیتی ۲۰۰ تن کالا شامل برنج، مرغ و نهاده‌های دامی با ارزش ریالی ۴ میلیارد ریال که به صورت غیر قانونی و خارج از شبکه عرضه شده بود کشف و متخلفان با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

دیودیده با بیان اینکه به شدت با تخلفات اقتصادی شامل گران‌فروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه مقابله خواهیم کرد، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی به صورت حضوری و همچنین از طریق سامانه ۱۲۴ است تا به بهترین نحوه ممکن بازار را رصد و مدیریت کنند.

وی افزود: این کالاها باید با نرخ مصوب دولتی به دست جامعه هدف می‌رسید که متأسفانه عده‌ای سودجو اقدام به اخلال در روند توزیع و عرضه خارج از شبکه این کالاها کرده بودند.

این مسئول با اشاره به طرح نظارت و بازرسی ویژه بازگشایی مدارس در کهگیلویه و بویراحمد افزود: پرونده‌های تخلفاتی در این مدت تشکیل و جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

دیودیده با بیان این‌که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از هیچ گونه تخلفی نخواهد گذشت و به شدت با مخلان بازار برخورد خواهد کرد، افزود: سازمان تعزیرات حکومتی استان نیز با اهرم‌های قانونی خود از این گونه تخلفات به هیچ وجه چشم‌پوشی نکند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به این‌ که مردم هم در موضوع نظارت جایگاه و تأثیر ویژه‌ای دارند، از مردم استان خواست تخلفات ‏اقتصادی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار، تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا ادارات شهرستان‌ها اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ط۳۰/ظ۱۰۰۴

منبع : خبرگزاری فارس