سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: چیزی به عنوان تاکتیک در دیدار با شهرداری یاسوج ندیدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، داوود مهابادی عصر امروز پس از پیروزی تیم استقلال اهواز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور (جام آزادگان) در هفته پانزدهم این مسابقات برابر شهرداری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی مقابل تیم خوب شهرداری آن هم در خانه حریف نتیجه بسیار خوبی برای استقلال اهواز بود.

سرمربی جوان تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان اینکه در زمین تختی یاسوج با وضعیت ناهمواری که داشت بازیکنان هر دو تیم شانس آوردند که مصدومیت پیدا نکردند، تصریح کرد: اصولا نباید اجازه داد در چنین زمین‌هایی که سلامت بازیکنان در خطر است بازی برگزار شود.

مهابادی عنوان کرد: ما و ناظر داوری و داور بازی راضی به برگزاری این دیدار در چنین زمینی نبودیم که فدراسیون اصرار بر برگزاری این بازی را داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پاسخ به این سئوال که تا چه اندازه بازی تحت‌الشعاع وضعیت بد زمین قرار گرفته بود، ابراز داشت: چیزی به عنوان تاکتیک و بار فنی در این دیدار ندیدیم و همه چیز به بازی فیزیکی بازیکنان بستگی داشت.

مهابادی در پایان با اعتراض به نحوه قضاوت داور در این بازی گفت: فکر می‌کنم داور می‌توانست با دو بازیکن اخراجی ما مهربان‌تر برخورد کند.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ذ۲۰

منبع : فارس نیوز