معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر نتوانیم کاری برای هنرمندان استانی کنیم حداقل چوب لای چرخ آن‌ها نمی‌گذاریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، فتاح محمدی صبح امروز در مراسم تجلیل از هنرمندان و فعالان عرصه تئاتر اظهار داشت: کسانی که با مدیریت من آشنا هستند به خوبی می‌دانند که به هنر و هنرمندان علاقه داشته‌‌ام و اگر کمبودها و نداری‌ها اجازه دهد خود را موظف به حمایت همه جانبه از آن‌ها می‌دانم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: در دوره مدیریت خود بر فرمانداری به این وظیفه عمل کردم و اکنون نیز به عنوان معاون استاندار از هر گونه تلاشی برای تعالی هنر در استان به خصوص تئاتر دریغ نخواهم کرد.

محمدی هنر را در تقویت باورها مهم دانست و گفت: در دوره اسارت در زندان‌های رژیم بعثی، فرزندان انقلاب با زبان هنر توانستند به صدور پیام انقلاب بپردازند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد یک دقیقه اجرای نمایش فاخر را مهم‌تر و رساتر از ساعت‌ها حرف زدن و موعظه دانست و افزود: در شرایط سختی سکان مدیریت را در دست گرفته‌ایم اما سعی ما بر این است که با کمترین امکانات و بودجه‌ که اکنون در اختیار داریم، هنر و هنرمندان را بهتر از گذشته ببینیم.

محمدی، تسهیل در امور مربوط به هنرمندان را وظیفه خود و سایر مسئولان استانی دانست و متذکر شد: اگر نتوانیم کاری برای این قشر فرهیخته کنیم لااقل چوب لای چرخ فعالیت و کار آن‌ها نخواهیم گذاشت.

در پایان این مراسم لوح تقدیر و جوایزی به کارگردان یک هفته راه رفتن در بهشت و صلیب سرخ راه یافته به جشنواره تئاتر فجر اهدا شد.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ن۳۰

منبع : فارس نیوز