رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه گفت: هیئت‌های مذهبی باید برای برگزارشدن کیفی برنامه‌های ملی و مذهبی برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان کهگیلویه با حضور اعضا در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تشکیل جلسه داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب در این نشست با تقدیر از تلاش شورای هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: شورای هیئت‌های مذهبی باید برای برگزارشدن کیفی برنامه‌های ملی و مذهبی برنامه‌ریزی کند و مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی نشان داد که برنامه‌ریزی نقش مهمی در کیفیت اجرای برنامه‌ها ایفا می‌کند.

رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه بررسی پرونده هیئت‌های مذهبی را از دیگر وظایف این شورا خواند و افزود: شورای هیئت‌های مذهبی باید با بررسی پرونده‌ هیئت‌ها کمبود آن‌ها را گزارش و برای تکمیل آن‌ها اقدام کند.

حسینی‌طلب ارتباط مستمر با هیئت‌ها را رمز پیشرفت فرهنگ جامعه دانست و خاطر نشان کرد: اگر با هیئت‌ها تعامل داشته باشیم می‌توانیم از انحراف آن‌ها جلوگیری کرده و در مسیر درست هدایت‌شان کنیم.

سیدحسین اسماعیلی، مسئول این شورا نیز با تقدیر از تبلیغات اسلامی بیان داشت: سعی می‌کنیم با ایجاد تعامل سه جانبه بین هیئت‌های مذهبی، تبلیغات اسلامی و این شورا زمینه اعتلای فرهنگ جامعه را فراهم کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۰۲/ش۲۰/ظ۱۰۰۴

منبع : خبرگزاری فارس