کمالوندی گفت: در ۳۴ سال انقلاب نتوانستیم هنرمند انقلابی تربیت کنیم.

سایت مردم استان ( ک و ب) : امین کمالوندی در جمع گروهی از دانشجویان و اعضای هیات های مذهبی یاسوج با اشاره به انقلاب پیامبر اکرم (ص) بیان داشت: ایشان با دست خالی و به تنهایی آمد و توانست با گفتمان قید و بند همه پادشاهی ها را بر افکند.

امین کمالوندی

امین کمالوندی

وی به به شکل گیری انقلاب اسلامی و نظریه ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: ولایت فقیه یک فرهنگ است که تا زمان شیخ انصاری در کتاب ها وجود داشت و از زمان شیخ انصاری تا زمان امام (ره) در کتاب ها تدریس می شد؛ اما از زمان امام خمینی (ره) تا امروز عملی و اجرایی می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به مظلومیت فرهنگ اشاره کرد و گفت: فرهنگ تبدیل به شعار شده است و هر جا پول کم می آوریم از فرهنگ می زنیم؛ ولی هر مشکلی برای هر کسی و در هر جا پیش می آید می گویند فرهنگ سازی نشده است.

کمالوندی تصریح کرد: مشکل از اینجاست که به عنوان مثال ۲۵ تونل در این استان طراحی کردیم و ساختیم ولی هیچ پیوست فرهنگی به آن نزدیم.

وی در پایان به برگزاری جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه ای بصیرت در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه نتوانستیم در طول ۳۴ سال انقلاب در حد مورد نیاز هنرمند متعهد و انقلابی پرورش و تربیت کنیم.