رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: با وجود بارندگی‌های شدیدی که از دو روز گذشته تاکنون در این شهرستان آغاز شده، با تلاش مأموران راهداری، همه راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان باز است.

ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اظهار کرد: با وجود بارندگی‌های شدیدی که از دو روز گذشته تاکنون در آغاز شده، تمام راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان باز است.

وی گفت: راهداران در راه های ارتباطی پر خطر این شهرستان در راستای اقدامات پیشگیرانه و مقابله با هرگونه حادثه احتمالی حضور دارند.

انصاری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تردد در تمامی مسیرهای جاده‌های اصلی و فرعی روستایی با رعایت نکات ایمنی بدون مشکل است.

رئیس اداره راه شهرسازی گچساران افزود: برخی محورهای فرعی روستایی از جمله جاده باباکلان در شب گذشته با بارش شدید باران دچار ریزش‌های جزئی شد.

انصاری تصریح کرد: با تلاش راهداران، این ریزش‌ها پاکسازی شد و در حال حاضر تردد وسایط نقلیه در تمام مسیرهای رفت و برگشت این جاده‌ها جریان دارد.

وی بیان کرد: افزون بر ۵۰ راهدار اداره راه و شهرسازی گچساران در اکیپ‌های چند نفره مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با اشاره به لزوم همکاری رانندگان و کاربران جاده‌ای با راهداران و پلیس راه ادامه داد: راهداران این اداره به دنبال بارش شدید باران در محورهای ارتباطی مختلف شهری و روستایی این شهرستان به حال آماده باش هستند.

انصاری یادآور شد: گروه‌های راهداری در پی بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیل در جاده‌ها و محورهای اصلی و فرعی حضور دارند.

به گزارش فارس، بارش شدید باران در دو روز گذشته تاکنون در نقاط مختلف این شهرستان آغاز شده و در حال حاضر نیز همزمان با وزش باد شدید ادامه دارد.