نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل پل سوم بشار و یک میلیارد تومان نیز برای پرداخت به معارضین در نظر گرفته شده است.

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اظهار کرد: از مواردی که اکنون بیش از هر چیز در دستور کار خود به عنوان نماینده مردم قرار داده‌ایم موضوع رسیدگی و پ‌گیری به زیرساخت‌های شهرداری است که اعتقاد داریم نباید شهرداری را در این راه تنها گذاشت بلکه همه دستگاه‌ها وظیفه دارند به دلیل مرکزیت در این شهر نسبت به رفع مشکلات آن بکوشند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: این شهر در فصول مختلف سال پذیرای تعداد زیادی گردشگر و مسافر است که با زیرساخت‌های کنونی در آینده به مشکل برمی‌خوریم.

زارعی تصریح کرد: به همین منظور از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ تاکنون کمک‌های خوبی شده تا به فضای سبز این شهر در پارک‌های غدیر ولایت افزوده شود.

وی یکی از راه‌های رفع مشکلات ترافیکی در شهر یاسوج را راه‌اندازی و بهره‌برداری از پل سوم بشار و همچنین اتصال منطقه شرف‌‌آباد به کمربندی شهر دانست و گفت: برای تکمیل پل سوم بشار مبلغ ۴ میلیارد تومان اختصاص داده شده و همچنین مبلغ یک میلیارد تومان به معارضین پرداخت شده است.

زارعی از اقدامات خوب دیگر در شهر یاسوج را روکش آسفالت معابر با اعتبارات ۱٫۵ میلیارد تومانی معرفی کرد و گفت: به دلیل کمبود منابع باید از محل منابع دیگر با تعامل همه دستگاه‌ها وضعیت شهر یاسوج هر روز بهتر از گذشته در زمینه زیرساخت‌ها شود.

انتهای پیام/۲۵۷۱/غ۲۰

منبع : فارس نیوز