نشست تخصصی شعر در دفتر انجمن شعرو ادب شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان بهمئی نشست تخصصی شعر در دفتر انجمن شعر و ادب شهرستان با حضور شاعران و داستان نویسان این شهرستان در محل اداره فرهنگ و ارشاداسلامی بهمئی برگزارشد.

رئیس انجمن با اشاره به برگزاری نشست های شعری انجمن   شعر و ادب گفت: در این نشست ها شاعران به شعر خوانی و نقد و بررسی مسائل مربوطه حوزه شعر و داستان  می پردازند وی با بیان اینکه این نشست ها و نقد بررسی ها مورد استقبال شاعران قرار گرفته تصریح کرد. با توجه به اینکه اشکالات و ایراداتی که معمولاَ در اشعار وجود دارد و در این نشست ها به شاعران گوشزد می شود در حال حاضر مشکلات قواعد عروضی و وزنی در شعر شاعران  کمتر شد.  

رسول سنایی افزود: انجمن شعر بهمئی نشست های  تخصصی شعر را همچنان دو هفته یک بار ادامه می دهد تا اینکه شاعران شهرستان بهمئی بتوانند در جشنواره های استانی شعرو داستان و حتی جشنواره های ملی به موفقیت بیشتر و بهتر برسند.

سنایی در پایان از رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و اسلامی شهرستان و تمامی شاعران و داستان نویسان شهرستان که با دفترانجمن شعر و ادب شهرستان بهمئی جهت برگزاری نشست های شعر و داستان همکاری دارند قدردانی کرد .
منبع : سایت اسلامی