در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، نشست بصیرتی وِیژه کارکنان آموزش و پرورش بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، عصر امروز در هشتمین روز از دهه فجر نشست بصیرتی وِیژه کارکنان آموزش و پرورش بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح برگزار شد.

در این نشست فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تشریح روند تاریخی شکل‌گیری انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به دلیل جنبه‌های دینی، فرهنگی و اتکاء به خدا و مردم نسبت به همه انقلا‌ب‌ها متفاوت است و در دنیای امروز بر اساس دین اسلامی در رأس همه کشور‌ها قرار دارد و در منطقه حساس خاورمیانه از اهمیت خاصی برخوردار است.

سردار یونس امیری با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: اولین و مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، توسعه علمی، سیاسی، نظامی و افزایش روز افزون عزت ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد: انقلاب ما به جهان صادر شده و امروز در دنیا صاحب عزت و قدرت هستیم لذا باید شکر‌گزار نعمت انقلاب اسلامی باشیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به وضعیت کشور در قبل از انقلاب و نبود مراکز خدماتی، بهداشتی و درمانی و همچنین تکنولوژی و علوم وارداتی، بیان داشت: در قبل از انقلاب در همین مرکز علمی وجود نداشت اما امروز ۲۹ مرکز علمی وجود دارد و کشور ما در بسیاری از علوم هسته‌ای، پزشکی، نانو و لیزر در دنیا جزء کشورهای برتر هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/ذ۲۰

منبع : فارس نیوز