کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: نان بدخواهان با سقوط تیم شهرداری یاسوج آجر می‌شود.

صمد اکبری عصر امروز و پس از باخت تیم فوتبال شهرداری  مقابل گیتی‌پسند اصفهان در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در یاسوج، اظهار داشت: داور در این بازی در نیمه نخست یک پنالتی به نفع حریف گرفت که حتی خود کادر تیم گیتی‌پسند نیشخند زدند چرا که این برخورد هرگز پنالتی نبود.

وی ادامه داد: تا دقیقه ۷۵ تیم ما بهتر از رقیب بازی می‌کرد که در این هنگام هم یک پنالتی دیگر داور برای آن‌ها گرفت اما در ادامه توانستیم بازی را مساوی کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: در دقیقه ۸۰ تیم اصفهانی یک گل دیگر زد که این‌گونه در مقابل حریف باختیم و البته آرزوی بدخواهان تیم برآورده شد.

اکبری که در این بازی سه‌کارته بود، تصریح کرد: تیم‌ها مانند ما بدون صاحب و پشت و پناه نیستند چرا که در خانه حمایت می‌شوند و دشمن ندارند اما تیم ما چندین و چند چشم به دنبال خود دارد که آرزوی ناکامی شهرداری را دارند.

کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: کسی نمی‌تواند به ضرر تیم‌های دیگر کار کند به خصوص داوران، اما در شهر یاسوج به اندازه‌ای غریب شده‌ایم که به نظر می‌رسد در بازی‌های داخل خانه میهمان هستیم تا این که میزبان باشیم.

وی با انتقاد شدید از این وضعیت و عدم همراهی برخی افراد و تخریب تیم شهرداری در هر محفل و هر مجلسی، از لزوم همراهی این افراد با مردم و هواداران گفت و افزود: بدخواهان تیم شهرداری یاسوج به هر حال ضرر می‌کنند چرا که اگر این تیم نباشد سال آینده سوژه‌ای برای تخریب و تفریح ندارند.

کاپیتان با سابقه تیم فوتبال شهرداری یاسوج تصریح کرد: تیم شهرداری از عوامل معرفی این و شهر زیبای یاسوج به کشور است که باید همه تلاش کنند تا به عنوان یک معرف خوب برای همیشه زنده و سرپا باشد.

اکبری بازی هفته آینده یکشنبه ۱۳ بهمن را برای شهرداری یاسوج در مقابل شهرداری بندرعباس به مثابه مرگ و زندگی دانست و گفت: همه از هوادار و بدخواه برای شهرداری سنگ تمام بگذارند چرا که اگر این تیم سقوط کند هم هوادار ضرر می‌کند و هم بدخواه.

بازیکن تیم فوتبال شهرداری یاسوج از مسئولان استانی هم خواست تا از این پس دست از لجاجت برداشته و برای اعتلای نام استان دست شهرداری را برای یک بار هم که شده بگیرند.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ذ۳۰ 

منبع : فارس نیوز