سایت استان: مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد. به گزارش سایت استان در آغاز این جلسه، سید فضل‌الدین جمالیان‌زاده با ارائه گزارش از روند کمی و کیفی شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام تلاش …

سایت : مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

7749 مهندس بنام سکان شهرکهای صنعتی را در دست گرفت/عکس

به گزارش در آغاز این جلسه، سید فضل‌الدین جمالیان‌زاده با ارائه گزارش از روند کمی و کیفی شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام تلاش ما در دوران تصدی مسئولیت شهرک‌های صنعتی این بود که واحدهای تولیدی این صنایع را از رکود در بیاوریم.

مدیرعامل سابق شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با توجه محرومیت و کمترتوسعه‌یافتگی استانی مانند کهگیلویه و بویراحمد رونق شهرک‌های صنعتی نقش موثری در توسعه استان خواهند داشت.

در ادامه نیز با بیان اهمیت توسعه و تامین زیرساخت های شهرک‌های صنعتی ابراز امیدواری کرد که با همکاری تیم جدید مدیریت استان و همه فعالان اقتصادی بتوانیم هرچه بیشتر شاهد رونق شهرک‌های صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

مدیر جدید شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: فاصله این استان نسبت به سایر استان‌ها در زمینه توسعه شهرک‌های صنعتی بسیار زیاد است همه باید بکوشیم تا این فاصله کمتر شود.

بنام همکاری صنعتگران و صاحبان صنایع را اولین اصل در رشد شهرک‌های صنعتی دانست و افزود: مسئولان ارشد استانی و نمایندگان مجلس نیز هر یک باید در این مسیر یاور شهرک‌های صنعتی باشند.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات فضل‌الدین جمالیان‌زاده، سهراب بنام طی حکمی از سوی وزیر صنعت‌ معدن و تجارت به عنوان مدیر جدید شهرک های صنعتی انتصاب شد.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

منبع : سایت ک-ب