معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جایگاه انقلاب اسلامی در دفاع از کرامت انسانی و حفظ حقوق و امنیت در جامعه بشری به اثبات رسیده و جهانیان از آن با اقتدار و عزت سخن به میان می آورند.


معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: جایگاه انقلاب اسلامی در دفاع از کرامت انسانی و حفظ حقوق و امنیت در جامعه بشری به اثبات رسیده و جهانیان از آن با اقتدار و عزت سخن به میان می آورند.

دکتر فتاح محمدی در آیین تکریم و معارفه فرماندار باشت، افزود: طلیعه فجر نماد خداخواهی، تجلی معنویت، عدالت و اقتدار حکومت اسلامی در جهان است وهم‌اکنون شاهد هستیم که انقلاب اسلامی پرچم‌دار اسلام ناب محمدی در جهان می باشد و گرامیداشت این دهه از ضروریات اساسی است.

وی اظهار داشت: در آستانه دهه فجر باید ضرورت گرامی‌داشت ایام‌الله فجر بر همگان بیان و در راستای ارج نهادن به این ایام مسئولان همچون قبل پیشرو شوند و بدانند این ایام تجلی خدامحوری است.

محمدی تصریح کرد: دنیای امروز بدون حضور جمهوری اسلامی نمی‌تواند تصمیم بگیرد و هرگز نخواهد توانست صلح و امنیت را که تنها شعارش را می‌دهند در میادین بین‌المللی به وجود آورده، حفظ و تضمین کنند.

به گفته وی، عزت و سربلندی ایران اسلامی نشأت گرفته از خون شهدای راه اسلام است که از بدو تاریخ تاکنون جان خود را برای حفظ ارزش‌های دین گذاشتند و امروز اقتدار ایران اسلامی چنان است که در تصمیم‌ گیری های بزرگ و اتخاذ نظر در سرنوشت بسیاری از کشور‌های جهان تاثیر گذار می باشد.

معاون سیاسی ادامه داد: نقش انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌های دولت با وجود تحریم‌ها بر تفکر جهانی تأثیر‌گذار بوده که از برکات انقلاب اسلامی است.

محمدی گفت: موفقیت آمیز بودن مذاکرات ژنو و واکنش‌های مثبت در رابطه با مسائل سوریه و غیره همگی نشان از قدرت ایران در عرصه‌های جهانی دارد و به وضوح انقلاب اسلامی را در جهان عدالت‌خواه و خدا‌محورانه معرفی می‌کند.

وی به مسئولان تاکید کرد: با در نظر گرفتن ابعاد ارزشی انقلاب و باشکوه‌تر از همیشه در گرامی داشت مراسم دهه فجر اقدام کنند و در کنار مردم همیشه حماسه‌ساز که بدنه اصلی این جامعه عظیم هستند، باید فرهنگ انقلاب را همچون فرهنگ عاشورایی معرفی و نهادینه کرد.

محمدی ادامه داد: امروزه یک وظیفه اساسی همه ما تبیین علت و چرایی به وجود آمدن نظام اسلامی برای جوانان است تا با هوشیاری و آگاهی از این نظام و ارزش‌های آن دفاع کنند.

در این آیین سید موسی حسینی به عنوان فرماندارجدید شهرستان باشت معرفی شد و از یزدان محمدی فرماندار سابق تقدیر به عمل آمد.

ج/۲۳۸


منبع : سایت