فرماندار چرام بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های چرام برای رفع مشکلات سایت مسکن مهر چرام تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز نشست کمیسیون مسکن شهرستان چرام با حضور فرماندار این شهرستان، رئیس بنیادمسکن، رئیس اداره راه و شهرسازی، رئیس اداره برق چرام، کارشناس امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مدیران مربوط در محل فرمانداری چرام برگزار شد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست اظهار کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی مردم، علیرغم عدم تحویل سایت مسکن، تعدادی از مردم در سایت مذکور مستقر شده که در خصوص خدمات‌رسانی به مردم نیاز به همکاری همه جانبه ادارات و رفع نیازهای آن‌ها خواهد بود.

فرماندار چرام در ادامه اضافه کرد: فرمانداری پیگیری قانونی لازم را از مدیرکل محترم منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص عدم واگذاری زمین منابع ملی به بنیاد مسکن تا اطلاع ثانوی با توجه به نیاز شهرستان به زمین جهت استقرار ادارات انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر این مطلب که فرمانداری بر‌ای بهسازی معابر مسکن مهر مکاتبات و پیگیری لازم را از مدیرکل ‌بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عمل می‌آورد، عنوان کرد: بنیاد مسکن موظف به صورتجلسه و پیگیری جهت بهسازی معابر و پر کردن نوار حفاری ادارات خدمات‌رسان طبق ضوابط فنی است.

نیکروز خاطرنشان کرد: فرمانداری پیگیری لازم را ر خصوص ایجاد و احداث فضاهای غیرمسکونی از جمله فضاهای تجاری، نانوایی و همچنین خدمات رفاهی از جمله فضای سبز، پارک و…. از مراجع زیربط به عمل می‌آورد.

این مسئول با اشاره به این مطلب که شهرداری موظف به جمع‌آوری زباله و مدیریت پسماند در معابر قابل تردد در سایت مسکن مهر است، گفت: بنیاد مسکن با تعامل و همکاری بیشتر با مسئولان و استفاده از ظرفیت آنان برای حل مشکلات گام بردارد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام، تصریح کرد: با توجه به شناختی که از بنیاد مسکن داریم این نهاد مردمی که یادگار امام راحل است می تواند بیش از گذشته در روستاها و شهرها،  نسبت به خدمات‌رسانی عمرانی اقدام کند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۲/ش۳۰

منبع : خبرگزاری فارس