رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان در معرفی زمان مشخص دهه فاطمیه به مردم کوتاهی می‌کنند.

سیدالیاس چراغ‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در با بیان اینکه از عزیزترین روزهای سال دهه فاطمیه است اظهار داشت: بانویی بزرگ‌تر از حضرت فاطمه (س) زهرا در عالم هستی نداریم و به همین خاطر باید دین خود همواره نسبت همه آن حضرت ادا کنیم.

وی با ابراز تأسف از اینکه نسبت به دهه فاطمیه آن‌گونه که باید در ما کاری انجام نشده، ابراز داشت: مشکل اصلی این است که در معرفی زمان دهه فاطمیه اول و دوم هم کم کاری کرده‌ایم.

چراغ‌زاده مردم این استان را صد درصد شیعه و عاشق ائمه و اسلام و مذهب دانست و گفت: هنوز برای مردم استان از تریبونی خاص زمان این دو دهه مشخص نشده و بسیاری برای پی بردن به زمان آن در سردرگمی به سر می‌برند.

رئیس ستاد اقامه نماز  اذعان داشت: باید کارشناسان مجرب از رسانه‌های مختلف به خصوص در صدا و سیما بیشتر روی این موضوع کار کنند تا بیش از این دهه فاطمیه مهجور نماند.

این مسئول در بخش دیگری از این گفت‌وگو خواستار اجرای نماز جماعت در تالارها و باغ‌های تفریحی استان به خصوص شهر یاسوج شد و گفت: مسئولان مربوطه باید باغ‌ها را موظف کنند که در مواقع اذان برنامه‌ها تعطیل شود و همانند ادارات ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به موضوع اذان و نماز جماعت اختصاص داده شود.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ن۲۰

منبع : فارس نیوز