در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولان شهرستانی، مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان دنا معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدحسام‌الدین نبوی‌زاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد، خدمات حوزه سلامت را وابسته به اشخاص ندانست و اظهار کرد: آمدن‌ها و رفتن‌های مدیریتی امری معمول در سیستم اداری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با قدردانی از زحمات ملک‌حسینی گفت: زحمات زیادی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دنا انجام شده که عدم توجه به آن‌ها بی‌انصافی است.

وی اورژانس و درمانگاه جدید سی‌سخت، ۱۰ تخت‌خوابی پاتاوه و سی‌سخت، افتتاح مرکز خیرین سلامت، تجهیزات خریداری شده و افزایش آمبولانس‌ها را بخشی از این تلاش‌ها دانست و تصریح کرد: بدون شک در این حوزه حساس و گسترده مشکلاتی هم وجود دارد که در بسیاری از موارد امکانات برطرف کردن آن‌ها از توان دانشگاه و منابع مالی خارج بوده، ولی آنچه مهم است تلاش برای برطرف کردن این مشکلات است.

نبوی‌زاده بسیاری از مشکلات و عوامل نارضایتی مردم را به مسائل مدیریتی مربوط دانست و گفت:‌ در بسیاری موارد با یک مدیریت صحیح می‌توان خدمات بهتری به مردم ارائه داد.

جبران کمبودها با تلاش شبانه‌روزی میسر است

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید شکرگزار نعمات باشیم، اضافه کرد: کار در حوزه سلامت و جبران کمبودهای قبلی، بدون تلاش‌های شبانه‌روزی و مدیریت بسیجی و جهادی امکان‌پذیر نیست که انتظار ما از مدیریت جدید شبکه بهداشت دنا این است که شاخص‌های سلامت را در ابعاد مختلف ارتقاء بخشد.

وی گفت: امید است مدیر جدید نقاط قوت مدیر قبلی را داشته باشد و نقاط ضعف را نیز برطرف کند تا بتوان در سایه یک مدیریت صحیح، موجب رضایت بیشتر مردم از خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان شود.

بدون امکانات و اعتبارات کار در حوزه سلامت، روحیه بسیجی می‌طلبد

سیدمهدی ملک‌حسینی نیز در این آیین با قدردانی از حمایت‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ‌کار کردن در حوزه سلامت با امکانات و اعتبارات کم، روحیه‌ای جهادی و تلاشی شبانه روزی می طلبد که در شهرستان دنا این عزم وجود داشت.

مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان دنا افزود: برای مدیر بعدی آرزوی توفیق دارم.

وی عملکرد ارائه شده در مدت دو ساله مسئولیت خود را روشن خواند و ابراز داشت: اکنون در بهداشت و درمان دنا، کارها به گونه‌ای هستند که اشخاص حرف اول را نمی زنند و سیستم سلامت وارد مدار پیشرفت و توسعه شده است.

غلام‌حسین آراسته نیز در این آیین، خود را آشنا به سیستم سلامت و شبکه بهداشت و درمان خواند و گفت:‌ همه تلاش خود را به کار می‌‌بندم تا بتوان خدمات در خور شأنی به مردم شهرستان دنا در این حوزه ارائه داد.

در این آیین از زحمات ملک‌حسینی قدردانی شد و حکم مسئولیت جدید شبکه بهداشت و درمان دنا به غلام‌حسین آراسته اعطا شد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۵/ب۳۰/ظ۱۰۰۴

منبع : خبرگزاری فارس