امام جمعه باشت گفت: مدیران در خدمت به مردم سیاست‌بازی و سیاسی‌کاری را کمرنگ کنند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان باشت ضمن تقدیر از یزدان محمدی فرماندار سابق و تبریک سمت جدید فرماندار به سید موسی حسینی اظهار کرد: مسئولیت وظیفه خطیری بر گردن هر مسئول است که فرد را موظف می‌سازد در هر شرایط با رعایت قوانین با هدف خدمت به مردم قدم بردارد.

امام جمعه باشت سمت‌ها را امانتی دانست که در راستای پیشرفت و گسترش جامعه در اختیار برخی از افراد قرار می‌گیرد و به نوعی خادمان را به مردم معرفی می‌کند.

وی یزدان محمدی را از مدیران شایسته و لایق شهرستان برشمرد و تصریح کرد: در طی سال‌های گذشته شهرستان باشت با وجود کمبودهای فراوان باز هم پیشرو در در بسیاری از عرصه‌ها در  بود که این جای امیدواری داشته و بیانگر انتخاب مدیران کارآمد و با تجربه است.

امام جمعه باشت ادامه داد: نماینده و مدیری که از سوی دولت تدبیر و امید انتخاب و بر سر کار می‌آید باید با اعتدال و جهت تحقق شعارهای این دولت گام بردارد و در این زمینه با تعامل و همکاری گرفتن از سایر نخبگان در هر حزب و جناح مختلف پیش برود و همفکری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

عبودی سیاست‌زدگی را بزرگترین عوامل برای کمرنگ شدن پیشرفت در جامعه معرفی کرد و گفت: تا زمانی که مسئولان ما به حزب و جناح خاصی اهمیت دهند و کارها و برنامه‌ها را با سیاسی‌ بازی اولویت‌بندی کنند هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد.

 وی از مدیران و مسئولان شهرستان خواست این گروه‌ بازی و حزب نگری را در کار خود کمرنگ کرده و تنها خدمت به مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند.

خطیب جمعه باشت همچنین به مشکلات این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: استقلال در مدیریت لازمه هر فرد و جامعه‌ای بوده بنابراین از فرماندار جدید خواستاریم با اندیشیدن تدابیر خوب و با تعامل و مشورت با کاردانان با تجربه جهت رفع مشکلات شهرستان قدم بردارند.

وی تصریح کرد: به علت نوپا بودن، شهرستان باشت مشکلات فراوانی دارد که از مهم‌ترین آنها مستقر نبودن برخی از ادارات در باشت است که لازم است با جدیت پیگیری شود.

این مسئول خطاب به حسینی فرماندار جدید اظهار کرد: شما سکاندار فرمانداری باشت و مسئول ارشد اجرایی در شهرستان هستید و هر تصمیمی برای خدمت به این مردم از سوی شما گرفته شود مورد حمایت کامل ما مسئولان و مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/

منبع : فارس نیوز