معاون امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفین امور صنفی و بازار منتظر برخورد قاطع باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز نشست مشورتی اتاق اصناف شهرستان باشت با حضور حمید جهانبین معاون امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت ، غلامشاهی مسئول اتاق اصناف شهرستان ، فاطمه عسکری مسئول اتاق اصناف باشت و جمعی از هئیت مدیره و اعضای اتاق اصناف شهرستان باشت برگزار شد.

سید عبدالحمید جهان‌بین در این نشست، اتاق اصناف را یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین زیرساخت‌های اقتصادی، فرهنگی در جامعه برشمرد و اظهار کرد: نقش مهم و تعیین کننده اتاق اصناف در امورات اقتصادی، فرهنگی و عمرانی نسبت به سایر تشکل‌های جامعه نقشی برجسته و بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت در خصوص استقلال اتاق اصناف شهرستان باشت گفت: استقلال اتاق اصناف شهرستان باشت که با وجود مشکلات بسیار با پیگیری‌‌های متعدد مسئولان و رایزنی‌هایی با مسئولان استانی محقق شد فرصتی است که باید مغتنم شمرده شود و در همین خصوص باید با حفظ اتحاد و همدلی در پیشرفت و ترقی اتاق اصناف باشت قدم برداشت.

وی رضایت‌مندی مردم از اتاق اصناف شهرستان و اتحادیه‌ها را مهم‌ترین اصل در فعالیت اصناف دانست و افزود: اعضای اتحادیه‌های امور صنفی و بازار باید با تعامل و تفاهم که نیازمند به اتحاد همه‌جانبه آن‌ها است مسائل و نارضایتی‌های موجود را شناسایی و با رفع آن‌ها رضایت عمومی را از بازار و اصناف به وجود آورند.

جهانبین تصریح کرد: در صورت مشاهده و یا ارائه گزارشی از هرگونه تخلف اصناف و اعضای اتحادیه‌ها توسط افراد و یا مسئولان در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته و در صورت اثبات آن به شدت با متخلفین برخورد خواهد شد.

معاون امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت به مردم جهت ایجاد رفاه و رضایت عموم مردم را یک اولویت دانست و تکرار تخلفات را از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد غیر قابل چشم‌پوشی اعلام کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۷/ط۳۰

منبع : فارس نیوز