همزمان با آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی و با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران ، فرماندار و تعدادی از روسای ادارات مراسم اهدا ء کتاب در دبیرستان فرزانگان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اسلامی گچساران، همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی ، رئیس اسلامی شهرستان با حضور فرماندار و دیگر مسئولین فرهنگی بیش از ۱۵۰ جلد کتاب به دانش آموزان دبیرستان فرزانگان گچساران  اهدا کرد.
سید زمان علی پور گفت: این برنامه بر مبنای تبیین منویات مقام معظم رهبری برای در دسترس قرار دادن کتاب برای اقشار مختلف جامعه است.
وی همچنین اظهار داشت :  حدود ۳ تا ۴ هزار جلد کتاب بین مساجد، کتابخانه ها، مراکز فرهنگی و ادارات شهرستان تاکنون توزیع شده است.
علی پور با اشاره به اینکه موضوع این کتاب ها، تاریخی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و هنری است، اظهار داشت: افزایش سطح مطالعه میان نوجوانان و جوانان جامعه یکی از اهداف اصلی این فعالیت به شمار می رود تا گامی موثر در جهت توسعه فعالیت های فرهنگی برداشته شود.
رئیس اداره فرهنگ و اسلامی گچساران با بیان اینکه این اداره آمادگی کامل برای توزیع کتاب به دستگاه های اجرایی را دارد، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون در اجرای طرح اهداء کتاب به کتابخانه‌های مساجد و سایر نهادها و مراکز آموزشی، قرآنی و ایجاد کتابخانه‌های باز‌، اهدا کتاب رایگان به عموم مردم  و اهداء کتاب به مدارس اقدامات مؤثری به انجام رسیده است تا از این طریق علاوه بر تشویق و ترغیب بیشتر آنان به امر کتابخوانی، بتوان سرانه مطالعه کتاب را افزایش داد.

منبع : سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد