مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی دیدارهای خادمی با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران خانواده‌های شاهد و ایثارگرگران استان از استاندار استان تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ، سید مصطفی مهدی عصر امروز در جمع خبرنگاران به برنامه‌های اخیر استاندار در دیدار با خانواده‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران اشاره و اظهار کرد: چنین دیدارهای به نسبت دیگر ‌ها بسیار کم‌سابقه و بی‌نظیر بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که استاندار استان همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در اقدامی جهادی و مردمی با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان دیدار و جویای مشکلات و رفع موانع پیش‌روی آن‌ها شد، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان از سید موسی خادمی به جهت چنین اقدام کم‌سابقه در استان تشکر و قدردانی کردند.

مهدی ادامه داد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدارهای خود با خانواده‌های شهدا و ایثارگران هر شهرستان جویای حال آن‌ها و پیگیر رفع مشکلات عدیده‌ای که از سوی خانواده‌ها و ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس مطرح شد هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده به نوبه خود از اقدام دکتر خادمی به جهت سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان استان تشکر و قدردانی می‌کنم و از خداوند منان توفیق روزافزون و موفقیت در انجام امور را برای وی خواستارم.

این مسئول که خود را خدمت‌گذار خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان کهگیلویه و بویراحمد می‌داند، گفت: استاندار با اقدامی جهادی در دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران به آنها ادای احترام کرده و همواره در دیدارهای خود تاکید داشت که پیگیر مشکلات آن‌ها خواهد بود.

مهدی ضمن قدردانی مجدد از دیدارهای خادمی با خانواده های شهدا و ایثارگران اذعان کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید داشت که تا ۲۵ اسفندماه سرکشی و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان را به اتمام برساند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دیدار کم سابقه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان حمایت خود از استاندار استان را اعلام کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که خانواده‌های شهدا ضمن قدردانی از استاندار خواستار تهیه و تنظیم نامه‌ای به رئیس سازمان بنیاد شهید کشور و قدردانی وزیر کشور از سید موسی خادمی شدند، گفت: نامه آماده و درخواست خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان دبه مسئولان کشوری اعلام می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۱

منبع : فارس نیوز