استانهای بزرگتر و با امکانات بیشتر می توانستند میزبان فیلم فجر باشند اما این اتفاق را باید به فال نیک گرفت و آن را آغاز راهی دانست برای میزبانی این جشنواره در سالهای آینده.

 ده سال پیش تنها سینمای مرکز استان تخریب شد تا مجتمع هنری مدرن تری در آن مکان احداث شود، اما هر چه زمان گذشت وعده مسئولان هم کمرنگ تر شد تا یاسوج به تنها مرکز استانی تبدیل شود که سینما ندارد.

 وی ابراز داشت :بارها این موضوع سوژه رسانه ها شد تا شاید تلنگری باشد به مسئولان شاید فکری جدی و اساسی برای رفع این معضل در یاسوج کنند اما تاکنون در بر همان پاشنه چرخیده است و حسرت دیدن فیلم بر پرده نقره ای سینما بر دل مردم مانده است.

این عضو با سابقه اصحاب رسانه استان گفت :اکنون خبر می رسد جشنواره فیلم فجر که می توان آن را مهمترین اتفاق هنری سال کشور نامید قرار است به شهر بدون سینما بیاید و ۲۰ فیلم این جشنواره به اکران عمومی گذاشته شود.

آرام با بیان اینکه همه ما واقفیم که این اتفاق نمی توانست بیافتد مگر با ارتباطات، پیگیری و رایزنی های فراوان با مسئولان ارشد وزارت فرهنگ و ارشادگفت :  استانهای بزرگتر و با امکانات بیشتر می توانستند میزبان این فیلمها باشند.باید این اتفاق را به فال نیک گرفت و آن را آغاز راهی دانست برای میزبانی این جشنواره در سالهای آینده.

 وی تصریح کرد : فیلمهایی از کارگردانان تراز اول کشور نظیر کیمیایی، مهرجویی،حاتمی کیا، جیرانی و … که قرار است اولین بار به نمایش در بیایند مطمئناً تجربه و لذت نابی را به همراه دارد که شاید بسیاری برای اولین بار مزه آن را می چشند.

 

منبع : سایت اداره فرهنگ و اسلامی