لیکک- فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بهمئی گفت: مردم ایران متحد و یکپارچه برای احیای ارزشهای اسلامی و مذهبی انقلاب کردند و همین امر باعث حفظ و رشد انقلاب اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ ˈامیدعلی شریعت نیاˈ روز سه شنبه در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان بهمئی افزود: اگر کشورهای منطقه خاورمیانه حاکمان خود را دوست ندارند و علیه آنها قیام می کنند به خاطر بی دینی روسای این کشورهاست.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه مردم است و باید گرامیداشت دهه فجر خودجوش و مردمی برگزار شود و تنها ادارات و دستگاههای دولتی متولی نباشند.

شریعت نیا تصریح کرد: نیازهای امروزی جامعه ما بحث امر به معروف و نهی از منکر،اسلامی کردن سبک زندگی ایرانیان و افزایش جمعیت است.

فرماندهی سپاه پاسداران بهمئی در ادامه افزود: فریضیه واجب امر به معروف و نهی از منکر باعث سالم ماندن جامعه می شود و رعایت سبک زندگی بر اساس دستورات دین اسلام توسعه و پیشرفت جامعه را به دنبال دارد.

شریعت نیا اظهار داشت: کاهش زاد و ولد باعث کم شدن قدرت کشور می شود و جامعه به سوی پیری پیش می رود و باید فرهنگ غلط فرزند کمتر زندگی بهتر از بین برود.

۷۵۳۴/۵۶۶

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
<a href="mailto:' newsroom@.net

منبع : خبرگزاری ایرانا