استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرمانداران حق ایجاد توقع اضافی و یا ناامید کردن مردم را ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز در نشست با معاونین استاندار و فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد،اظهار کرد: مدیریت در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها از نوع فرا بخشی و راهبردی است.

وی با برشمردن مشکلاتی که در شهرستان‌ها و بخش‌ها وجود دارد، تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران باید بتوانند به خوبی میان دستگاه‌های اجرایی در مناطق خود تعامل و ارتباط برقرار کنند.

خادمی، بخشی از مشکلات را به دلیل نبود چنین ارتباطی دانست و گفت: اگر ارتباط سازنده و مستمر میان دستگاه‌ها وجود نداشته باشد بسیاری از کارها بر زمین می‌ماند و در این میان مردم ضرر می‌کنند.

رئیس شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در این نشست از محدودیت منابع و اعتبارات گفت و افزود: برخی موارد اختیارات هم محدود است که باید هنرمندانه از بضاعت‌ها استفاده کرد.

خادمی، یکی از عمده مشکلات در استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح شهرستان‌ها و مرکز آن را نیمه کاره بودن بسیاری از پروژه‌های عمرانی دانست و گفت: بهترین راه این است که فرمانداران و بخشداران پروژه‌ها را برای تکمیل اولویت‌بندی کنند تا دچار مشکل نشوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص با بیان تذکری به فرمانداران و بخشداران گفت: باید توجه و دقت کنید تا در بحث پروژه‌های نیمه تمام به گونه‌ای عمل نشود که در مردم توقع اضافی ایجاد کنیم و از سوی دیگر چنان بگوییم که مردم ناامید شوند چرا که خطر هر دو به یک اندازه زیاد است.

انتهای پیام/۲۵۷۱/ذ۲۰

منبع : خبرگزاری فارس