فراخوانی یک روزه گردانهای الزهرا حوزه حضرت زهرا (س) در مکان سوله طرح صالحین سپاه ناحیه لنده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح از لنده، سیده سکینه میری در سازماندهی و فراخوان یک روزه گردانهای الزهرا(س) که در سوله طرح صالحین سپاه ناحیه لنده برگزارشد ، اظهار کرد:  هدف از این فراخوانی و سازماندهی ارتقاع سطح آمادگی رزمی و به روز بودن و حفظ و انسجام عناصر بسیج به خصوص گردانهای مختلف سازماندهی شده در این حوزه و به منظور ایجاد حفظ انسجام سازمانی گردانهای پایگاه محور و افزایش دانش و مهارتهای تخصصی گردانهای سازماندهی شده، با همکاری عملیات سپاه ناحیه لنده اقدام به برگزاری آموزش یک روزه گردانهای الزهرا(س) نمود.

وی فراخوانی و حفظ و انسجام نیرو های بسیجی را یکی از مهمترین اهداف بسیج جامعه زنان برشمرد و گفت: آگاه سازی اقشار مختلف بسیج به خصوص گردانهای الزهرا یکی از نیاز های اساسی جامعه است که ضمن آمادگی جسمانی و روحی با تعیین برنامه های راهبردی جهت خنثی سازی جنگ نرم و نقشه های شوم دشمن را از نیاز ها و ضروریات اساسی بسیجیان دانست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) تصریح کرد: سازماندهی بسیجیان خواهر در قالب فرخوان حوزه ای گردانهای الزهرا (س) بصورت پایگاه محوری در سطح پایگاه های مقاومت  شهری حوزه  حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه لنده برگزارشد.

میری تاکید کرد: بسیجیان خواهر باید به سلاح بصیرت و معرفت تجهیز شده و در کنار سلاح های نظامی با سلاح ایمان و اعتقاد به مقابله با دشمنان بپردازند.

وی بصیرت شناسی و آگاه بودن  به مسائل سیاسی ، نظامی ، اجتماعی و اقتصادی را از مهمترین وظایف هر بسیجی دانست.

فرمانده حوزه خواهران حضرت زهرا (س) در پایان گفت: مأموریت های دفاعی، امنیتی و امدادی، آموزش امداد و نجات(خود امدادی و دگر امدادی، علائم حیاتی و احیاء قلبی، شکستگی و آتل بندی)  از جمله آموزش هایی بود که در این فراخوانی و سازماندهی برگزار گردید.

انتهای متن/

منبع : سپاه فتح استان ک-و-ب