رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه فعایت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حوزه سلامت واحدهای خبازی را ضغیف دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید باقر افشین ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: برخی متصدیان واحدهای خبازی در کهگیلویه حتی روپوش هم ندارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در حوزه سلامت واحدهای خبازی ضعیف عمل می‌کند، افزود: شبکه بهداشت باید نسبت به سلامت مردم بخصوص در بحث پخت نان حساسیت بیشتری به خرج دهد.

افشین با ابراز گله از عدم تعامل شبکه بهداشت با اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از واحدهای تولیدی تصریح کرد: انتظار می‌رود شبکه بهداشت در تأمین نیروی مورد نیاز برای بازرسی و نظارت از بازار همکاری لازم را داشته باشد.

وی شناسایی دو واحد داروخانه متخلف در دهدشت به جرم گرانفروشی را متذکر شد و ابراز داشت: این داروخانه‌ها برای بررسی و اعمال حکم به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با تشریح قیمت برخی کالاهای اساسی دهدشت در چند ماهه اخیر از افزایش سرسام‌آور قیمت انشعابات آب و برق در شهرستان خبر داد و گفت: در انواع رنگ‌های ساختمانی نیز افزایش قیمت داشتیم.

به گفته افشین در این مدت خدمات ایران‌خودرو ۲۰ درصد و صنایع چوبی تا ۶۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

افشین هم‌چنین افزایش قیمت شکر از ۱۵۰۰ به ۲۳۰۰ تومان را باعث افزایش قیمت شیرینی دانست و افزود: مشکل بین کارخانه شیر و دامداران منجر به کمبود شیر در شبکه توزیع شهرستان شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶/ط۲۰

منبع : خبرگزاری فارس