نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس عسکراولادی را چهره‌ای ناب برای الگوبرداری در جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مرحوم عسکراولادی در جمع خبرنگاران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به شخصیت والا و برجسته یار دیرینه امام و رهبری اشاره کرد و گفت: عسکراولادی از شخصیت‌های برجسته انقلاب اسلامی بود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی شخصیت مرحوم عسکراولادی را فردی مبارز و رنج کشیده در قبل از انقلاب عنوان کرد و گفت: در قبل از انقلاب فشارهای زیادی را متحمل شد و بعد از آن نیز همواره در مسیر انقلاب حرکت کرد.

زارعی مرحوم عسکراولادی را راهی برای تشکیل جریان‌های سیاسی در کشور عنوان کرد و گفت: این عالم برجسته ارادت خاصی به روحانیت داشت به گونه ای که حرف و کلام روحانیت را ختم کلام بحث‌ها و مسائل می‌دانست.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس خاطرنشان کرد: عسکراولادی در مبارزه انقلاب نقش خود را ایفا کرد و همواره از این فقید عالم به عنوان یار دیرینه امام و رهبری یاد می‌شود چرا که ایشان در طول دوران قبل و بعد از انقلاب همواره حضور پرشور داشتند.

این مسئول با آرزوی طلب غفران و مغفرت برای مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی و محشور قرار دادن وی با شهدا اذعان کرد: این مرحوم از چهره‌های انقلابی بود که می‌توان از آن به عنوان چهره و شخصیتی ناب برای الگوبرداری استفاده کرد.

زارعی با تاکید بر این‌که امیدواریم چهره‌های انقلاب الگوی ناب و مناسبی برای جامعه باشند، گفت: باید از الگوبرداری از شخصیت عسکراولادی استفاده کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۱۱/ر۲۰

منبع : خبرگزاری فارس