یاسوج – ایرنا- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: عزت، استقلال ،عظمت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی ها، ایثارگری و جانفشانی شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید موسی خادمی روز جمعه در دیدار با خانواده شهیدان خرسندیان در یاسوج افزود: جامعه و به ویژه مسوولان اجرایی به چنین خانواده هایی که با تقدیم فرزندان برومند خود نظام اسلامی را برای همیشه در مقابل هر گونه گزندی بیمه کرده اند، افتخار می کند.

وی بیان کرد: نقش پدران و مادران وهمسران شهدا که با تاسی از فرهنگ ناب عاشورا و حضرت زهرا (س) فرزندان و عزیزان خود را به جبهه های حق علیه باطل بدرقه می کردند نیز کمتر از نقش خود شهدا نیست.

خادمی از بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه وبویراحمد و تمامی دستگاه های اجرایی استان خواست نسبت به رفع مشکلات و دغدغه های خانواده های شهدا به ویژه خانواده شهیدان خرسندیان در اسرع وقت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه هنوز مجوز استخدامی در دولت یازدهم اعلام نشده، افزود: به محض صدور مجوز در این راستا سهم قانونی خانوده شهدا و جانبازان در زمینه استخدام فرزندان آنها با دقت و حساسیت انجام خواهد شد.

در این دیدار صمیمی پدر وسایراعضای خانواده شهیدان خرسندیان به بیان برخی دغدغه ها و مشکلات خود در زمینه های مختلف پرداختند.

پدر شهیدان خرسندیان نیز به بیان برخی خاطرات و سجایای اخلاقی و شخصیتی فرزندان شهید خود پرداخت و خواستار تکریم بیش از پیش مسوولان از خانواده شهدا و جانبازان و ادامه راه آنها شد.

۶۷۱/۷۵۳۰

انتهای پیام /*

Contact the editor: <a href="mailto:' newsroom@.ir

منبع : خبرگزاری ایرانا