رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه با اشاره به حفاری‌های غیراصولی در روستاها بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان با بنیاد مسکن در بهسازی معابر تأکید کرد.

سعید درخشیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اظهار داشت: روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان کهگیلویه از طرح هادی بهره‌مند می‌شوند.

رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه با اشاره به وجود ۳۶۵ روستا در سطح شهرستان، تصریح کرد: ۱۷۶ روستای بالای ۲۰ خانوار در بخش‌های مرکزی، سوق و چاروسا وجود دارد.

درخشیان ابراز داشت: در مجموع ۱۳۳ روستا در بخش مرکزی کهگیلویه وجود دارد که از این تعداد ۷۸ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند. رئیس بنیاد مسکن کهگیلویه اجرای طرح هادی در ۳۶ روستای این بخش را متذکر شد و افزود: طرح هادی در این تعداد روستا به مرحله اتمام رسیده یا در حال اجرا است.

به گفته درخشیان از مجموع ۴۲ روستای بخش سوق نیز ۱۵ روستا بالای ۲۰ خانوار بوده که طرح هادی در ۱۲ اجرایی شده است.

وی بهسازی معابر، احداث پل و بهسازی بافت‌های با ارزش را از جمله خدمات بنیاد مسکن در روستاها عنوان و خاطرنشان کرد: آماده‌سازی اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح هادی با همکاری مردم انجام می‌شود.

درخشیان نگهداری از پروژه‌های اجرا شده را از دیگر وظایف بنیاد مسکن برشمرد.

این مسئول با بیان اینکه اجرای هر گونه طرح در روستاها با هماهنگی بنیاد مسکن صورت می‌گیرد، ابراز داشت: در راستای مقاوم سازی مسکن روستایی تسهیلات بهسازی مسکن به روستاییان اعطا می‌شود.

درخشیان با اشاره به اقدام دستگاه‌های خدمات‌رسان در تخریب معابر بدون هماهنگی با بنیاد مسکن بر لزوم پیگیری این موضوع در کمیسیون حفاری شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶/ل۳۰

منبع : فارس نیوز