رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه گفت: باید به مسائل فرهنگی و دینی بیش از پیش اهمیت بدهیم تا شاهد توسعه سطح فرهنگ دینی این شهرستان در آینده نزدیک باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، پیش از ظهر امروز ششمین جلسه ماهانه مسئولین ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در اداره تبلیغات اسلامی دهدشت برگزار شد.

در این نشست که رئیس گروه رسانه و فناوری‌های‌نو سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب، اظهار کرد: این اداره در سه ماهه گذشته فعالیت‌های فرهنگی خوبی را اجرا کرده که می‌توان به گفتمان‌های دانشجویی و دانش‌آموزی و دوره آموزش مربیان مهدهای کودک اشاره کرد.

رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه در ادامه با اشاره به طرح «کسب روزی حلال ویژه کسبه و بازاریان»، گفت: در این طرح که با همکاری اتاق اصناف شهرستان انجام خواهد شد، از اساتید کشوری استفاده می‌کنیم.

وی افزود: یکی از عوامل موفقیت سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه در تعامل صحیح با ارگان‌ها، نهادها و سایر مراکز مرتبط با برنامه‌های دینی است که هماهنگی و همکاری با آنان و اطلاع از عملکرد آنان نقش مهمی در انجام بهتر فعالیت‌های دینی خواهد داشت.

این مسئول همچنین با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در ماه محرم، عنوان داشت: مبلغان و روحانیان اعزامی و مقیم این شهرستان با حضور در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و برنامه‌های خانگی به تشریح واقعه کربلا و تبیین اهداف قیام امام حسین (ع) پرداختند.

حسینی‌طلب با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغ دین و اطلاع‌ رسانی دینی است، خاطرنشان کرد: باید به مسائل فرهنگی و دینی بیش از پیش اهمیت بدهیم تا شاهد توسعه سطح فرهنگ دینی این شهرستان در آینده نزدیک باشیم.

وی تصریح کرد: همکاری و هماهنگی در فعالیت‌های دینی و مذهبی اثرات بسیار مهمی برای جامعه دارد که باید سعی شود از ظرفیت همه دستگاه‌های فرهنگی در شهرستان استفاده شود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۲/ق۲۰

منبع : خبرگزاری فارس